• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ook nieuw hier

Sinds een paar weken eigenaar van een opel astra f cabrio uit 1994 . Dit is mijn eerste opel en heb de afgelopen 5 jaar geen auto gehad . Ben eigenlijk een motorrijder maar moet af en toe mijn kleinkinderen meehebben en dus op zoek gegaan naar een redelijk ruime cabrio en zodoende bij de astra uitgekomen . Heb er nu al meer km. mee gereden dan het laatste jaar met geleende autoos . Er mankeren wel wat kleine dingen aan maar die ga ik van de winter wel even verhelpen . Tot nu toe bevalt het prima ook met koud weer als het maar droog is , ben wel wat gewend als motorrijder zodoende . Heb nog geen foto van de auto gemaakt , wacht even tot hij helemaal klaar is . Nou dat was het eerst , meld mij wel weer.............

Terug
Naar boven