• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ook zo creatief???

kadettje-89

Post vaak
even een peiling checken of er nog meer mensen zijn die net zo creatief zijn als ik met steigerpijpen wel systeem pijp he.

men neme 4 staanders van 2,5 meter hoog.en 16 liggers van 2 meter 4 cuprossetten en en 6 klemmen.wat zouden jullie hiervan allemaal kunnen maken.gewoon ff creabea denken.ben benieuwd wat jullie hier van kunnen maken.jullie horen morgen avond wat mijn creabea antwoord is.

kan,maar denk eraan hij is 2,5 hoog.en de liggers zijn 2 meter.dus het kan 2 meter lang en/of 2 meter breed zijn.maar het kan een crea optie wezen.wie nog meer ideeen?

hahahahaha ja als je zo crea ben zou het misschien kunnen,maar nee is niet mijn crea idee.nog meer ideeen.foto,s zijn ook welkom

hahahahahah ja hans dat kan ook,is alleen wel zwaar hoor om met een pijp van 2 of 2,5 een andere pijp voorzichtig weg te halen hihihihihih.maar het is nog steeds niet zo crea als het mijne.al vindt ik het eerste bericht niet verkeerd klinken hoor.maar nee.morgen is mijn onthulling.:agent:agent:agent

Zoiets ?

Foto-ZDYSUW74.jpg

Maar dan 2,5 meter hoog :wors

origineel gepost door champo

Een schommel voor de kids die ik niet heb en hopelijk ook nooit zal krijgen.

Wat nie, de schommel of de kids king:

origineel gepost door jomanta

:jerry:jerry:jerry

nou blijkbaar zijn er niet veel creabea mensen hier met steigerpijpen.zal mn crea idee maar onthullen.ik ga er een 2 persoonsbed van maken.:agent:agent.zodra het er staat ga ik er wel foto,s van maken en post mn crea idee hier op het forum.

origineel gepost door AkUzA_TetSuo

origineel gepost door jomanta

:jerry:jerry:jerry

Beide. Ik zou me god ook niet weten waar ik die schommel moet plaatsen. Want een echte tuin zal ik nooit hebben of de vrouw moet een goeie baan hebben.

origineel gepost door kadettje-89

nou blijkbaar zijn er niet veel creabea mensen hier met steigerpijpen.zal mn crea idee maar onthullen.ik ga er een 2 persoonsbed van maken.:agent:agent.zodra het er staat ga ik er wel foto,s van maken en post mn crea idee hier op het forum.

Kan je gelijk nog een set bestellen voor de kids.

origineel gepost door carlover

een 2 persoonsbed van 2,5 meter hoog?

haal dan nog maar wat pijpjes,om een ladder van te maken......:jerry hahahahah het bed ombouw is totaal 2,5 hoog.maar de slaaphoogte is van de vandaan 50 cm.want tussen elke ring is er 50 cm ruimte.dus ik slaap 50 cm van de grond.

Terug
Naar boven