• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Op-com NL software

Werkt super! Beter als de meegeleverde software!

Bedankt!

(Kreeg met de meegeleverde software de melding dat de veiligheidscode niet goed was opcom v1.45)

Kan ik ook een linkje krijgen :angel Of meteen een vraag, ik heb nu tot bouwjaar 2010 als ik auto's uitlees.

Is daar al een nieuwere verzie voor?

Tuurlijk! zie PM :)

Er is een nieuwere versie welke auto's tot 2012-2013 kan uitlezen en programmeren.

Helaas moet ik nog verder kijken in hoeverre dat redelijk veilig is voor de wat recentere OP-COM's i.v.m gekloonde PIC chips.

Mocht je zelf je OP-COM uitelkaar durven te halen kan je zelf controleren of je OP-COM geschikt is (is geen hogere wiskunde)

Kijk voor de stappen op pagina 6 van dit topic, post 11 :)

Ik ben net nieuw op dit forum, en zag dat er wat linkjes rond gaan per PM.

Zou ik ook het linkje mogen hebben? :thumb

Tevens een vraag, moet je voor Opel Vectra C GTS (2008) een speciale stekker hebben? Zo ja, aan wat moeten deze voldoen?

:wors Thanks alvast! :wors

Wegens het opnieuw willen installeren

Ontvang ik ook graag een nieuwe link

Of zou de oude nog werken ?

Terug
Naar boven