afterburner27
Post vaak
[rquote=1869365&tid=117943&author=Dolby]Ik zelf hem namelijk nu een ELMSCAN323 ISO USB waarmee ik met andere programma's heel veel kan uitlezen. Maar helaas krijg ik Op-com software niet werkend. Krijg namelijk de melding dat er een fout is opgetreden waarna het programma afsluit.
Mijn vermoede is dat het kan komen door de USB driver. Want heb nu de USB driver geinstalleerd wat WIndows XP automatisch herkend van de ELMSCAN driver usb.
Ik zou heel graag een werkend apparaat willen hebben om mijn eigen auto te kunnen uitlezen. En natuurlijk niet alleen voor mij maar ook voor mijn buurman en kennissen.
Waar raden jullie me aan om een goede OP-Com te kopen. [/rquote]
Elmscan kan niet werken met opcom... omdat een opcom een software dongle bevat.
Die heeft de elmscan niet...
Als de dongle geemuleerd zou kunnen worden, zou de elmscan ook werken.. maar helaas....
Mijn vermoede is dat het kan komen door de USB driver. Want heb nu de USB driver geinstalleerd wat WIndows XP automatisch herkend van de ELMSCAN driver usb.
Ik zou heel graag een werkend apparaat willen hebben om mijn eigen auto te kunnen uitlezen. En natuurlijk niet alleen voor mij maar ook voor mijn buurman en kennissen.
Waar raden jullie me aan om een goede OP-Com te kopen. [/rquote]
Elmscan kan niet werken met opcom... omdat een opcom een software dongle bevat.
Die heeft de elmscan niet...
Als de dongle geemuleerd zou kunnen worden, zou de elmscan ook werken.. maar helaas....