• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OP-COM

bedankt voor de link ga er ook maar eens aan geloven denk ik.

lijkt me handig. en hoe zit het met updaten software? makkelijk te vinden op het net?

Weten jullie trouwens wat originele kost bij OP-COM nederland?

heb via email prijsopvraag gedaan pfff niet schrikken €895,- ex. BTW

dus dit betere optie.

Er is ook software in omloop die je niet hoeft te activeren en werkt met frimware 1.39

Dat is de software van november 2009

Kijk hier maar eens rond:

daar staan heel veel versies op.

Jammer dat je nergens onder rembours kan bestellen.

Ik heb namelijk geen paypall en ben daar ook een beetje huiverig voor. Is er niemand in Nederland die ze te koop heeft????

origineel gepost door marmul

Jammer dat je nergens onder rembours kan bestellen.

Ik heb namelijk geen paypall en ben daar ook een beetje huiverig voor. Is er niemand in Nederland die ze te koop heeft????

Nou ja zeg, het beste en veiligste meest gebruikte betaalsysteem ter wereld en jij bent er huiverig voor... Gewoon doen, niks aan de hand!!

Met 193 miljoen geregistreerde gebruikers, van wie ruim 78 miljoen actief zijn, is de betaaldienst op dit moment 's werelds meest gehanteerde online betaalmethode. Daarmee is het bedrijf in korte tijd uitgegroeid tot een van de grootste spelers in het betalingsverkeer. PayPal is in 190 landen beschikbaar en kan omgaan met 19 verschillende valuta. Alleen al in de Benelux komen er iedere week zo'n 20.000 PayPal-rekeninghouders bij.Mvgr,

Eric.

Dat kan wel even duren denk ik, ik de mijne afgelopen maandag besteld en volgens de verkoper is het op

10-02 op de post gegaan, maar ik heb nog niks mogen ontvangen.

Zal waarschijnlijk wel ergens deze week binnenkomen..

Firmware versie maakt niet zo heel veel uit.

Als je een "echte" OP-Com hebt kun je de firmware gewoon updaten.

Die van mij kwam uit Honk-kong en heeft mij € 23,- gekost en kon hem gewoon updaten naar 1.39

Ok ik wil er een gaan bestellen eerst even paypal aangevraagd.

en dan bestellen en afwachten en evt. bij problemen richt ik me tot hier.

waar zit eigenlijk de stekker in de auto waar je de op-com aansluiten moet?

is dit bij alle opels op dezelfde plaats?

Terug
Naar boven