• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OP-COM

hmm het gaat dus niet meer werken, ik wilde de nederlandse versie proberen en dan staat dit in het geheugen geschreven op de plek waar normaal de activatiecode staat:

What a fuck are you looking at? Are you want to find out what the activation code is? Don't be easy, the old Winhex method will simply not work anymore!

origineel gepost door Spacejam

hmm het gaat dus niet meer werken, ik wilde de nederlandse versie proberen en dan staat dit in het geheugen geschreven op de plek waar normaal de activatiecode staat:

What a fuck are you looking at? Are you want to find out what the activation code is? Don't be easy, the old Winhex method will simply not work anymore!

Whahaha....:thumbdown

Ik heb hem nu Binnen gekregen, dus nog geen week onderweg.

Direct proberen natuurlijk maar wordt gelijk geupdaten en moet je gelijk on-line activeren. Nu moet ik wachten tot ik weer een code terug krijg voor ik verder kan was dat bij jullie ook zo???? Oja mijn software is 1.39 en ik hoor jullie over 1.33 zit daat een verschil in?????

Dan heb ik nog een vraag of er een foutcode lijst is.

En zijn de codes dan voor alle opels gelijk??????

he mensen,

ik heb een vraagje, kun je hier ook de storing uit de airbag halen.

Bij mij blijft het airbag/riemlampje branden. Probleem met voltage of zoiets. Komt elke keer weer terug. Kun je het hiermee resetten? Is een astra G 1.6xel

dankje alain

Weet iemand hoe dit probleem verholpen kan worden? kan ik dat zelf of moet ik dat door de garage laten maken??

bedankt voor de hulp

groeten alain:wors

Terug
Naar boven