• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OP-COM

Ja, die heb ik ook.

Van mij was iets goedkoper, via Ebay gekocht uit Engeland maar deze is Nederlandstalig, ook wel handig ;-)

Verschillende versies maakt niets uit, over het algemeen, hoe nieuwer hoe beter. Kan zijn dat je een nieuwe Opel niet kan uitlezen met een oudere versie.

@Maurice89 wrote:Hij is besteld :D

Dus zover ik begrijp die chineese verzie installeren en het werkt tog.

Heb ik zojuist ook maar even gedaan bij hem. Hij lijkt mij een betrouwbare verkoper. De comm. gaat wel soepel via e-mail en whatsapp. En op-com is altijd handig voor onze Astra, naast mij originele Vagcom :)

We'll see ;)

@Astra-H wrote:@Astra G X1.6SZR wrote:ik zit op nl.aliexpress.com te zoeken naar iets geschikts

Waarom? Die van bovenstaande link is volgens mij ook wel geschikt voor je G.

oeps, had ik even gemist :sleeping

en net al een chinees besteld dus...

Ik ben erg benieuwd of dat wat wordt :-D

Dat van die op MP ziet er wel goed uit qua specs, lijkt qua kastje als twee druppels water op dat ding wat nog uit china met komen :lol:

@Astra-H wrote:Die van MP is ook uit China dus veel verschil zal er niet zijn. Morgen krijg ik hem. Ik zal m'n bevindingen z.s.m. posten.

Haha zijn alle twee samen op de post gegaan :jerry

En waarschijnlijk is die in china veel goedkoper. Maar ach.... heb het nu zo gedaan 1 malige aanschaf hoop ik...

@Maurice89 wrote:@Astra-H wrote:Die van MP is ook uit China dus veel verschil zal er niet zijn. Morgen krijg ik hem. Ik zal m'n bevindingen z.s.m. posten.

Haha zijn alle twee samen op de post gegaan :jerry

En waarschijnlijk is die in china veel goedkoper. Maar ach.... heb het nu zo gedaan 1 malige aanschaf hoop ik...

We gaan het zien ;) i.i.g. veel plezier ermee alvast.

Nee heb ik niet. Maar is niet persee nodig vind ik als het maar hier thuis aan komt.

Zal wel even mailen.

Moet je dan die software gebruiken die je gedownload hebt? Want niet dat dadelijk je opcom verkloot is omdat je die chineese verzie moet installeren.

@Astra-H wrote:Die van MP is ook uit China dus veel verschil zal er niet zijn. Morgen krijg ik hem. Ik zal m'n bevindingen z.s.m. posten.

Ik ben benieuwd hoe het jullie bevalt.

jullie downloaden software?? Dr zit toch een CD-tje bij de set?

Yep hier ook. Prettige contact en snelle levering. Pakketje was goed verpakt.

u8u7umat.jpg

Terug
Naar boven