• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OP-COM

ziet er netjes uit :thumb

mijn setje moet nog 'geboren' worden :lol:

ben zeer benieuwd hoe snel die Chinezen zijn met opsturen en de post

Ach, het is ook bij wijze van test en kost niet veel. Het lijkt als twee druppels water op jouw setje trouwens

Wie weet wat deze fout betekend.

Decoderen data variantcode niet mogelijk. De functie is niet geimplementeerd. Neem contact op met de ontwikkelaar.

@maxbiaggi wrote:Wie weet wat deze fout betekend.

Decoderen data variantcode niet mogelijk. De functie is niet geimplementeerd. Neem contact op met de ontwikkelaar.

Niemand hierop een antwoord.

Ik krijg deze foutmelding als ik op "Program Variant Configuration" klik.

Wil nl de BC activeren op mn Astra H 1.3 CDTI uit 2007.......met GID display en CD30MP3.

Kan iemand me helpen........wellicht doe ik iets fout.

@maxbiaggi wrote:@maxbiaggi wrote:Wie weet wat deze fout betekend.

Niemand hierop een antwoord.

Ik krijg deze foutmelding als ik op "Program Variant Configuration" klik.

Wil nl de BC activeren op mn Astra H 1.3 CDTI uit 2007.......met GID display en CD30MP3.

Kan iemand me helpen........wellicht doe ik iets fout.

Welkom, wat leuk dat je ook op het forum bent gekomen :wors

Nee sorry, klinkt niet bekend.

Heb mijn nieuwe gister ontvangen en vanmiddag proberen te installeren maar iedere keer als ik de boel af wil sluiten blijft hij hangen in het scherm waar hij zegt de communicatie met de interface te beëindigen.

Volgens de handleiding moest ik de Auerswald drivers installeren, iemand die weet wat hier aan de hand kan zijn?

@InjectTheVenom wrote:Heb mijn nieuwe gister ontvangen en vanmiddag proberen te installeren maar iedere keer als ik de boel af wil sluiten blijft hij hangen in het scherm waar hij zegt de communicatie met de interface te beëindigen.

Volgens de handleiding moest ik de Auerswald drivers installeren, iemand die weet wat hier aan de hand kan zijn?

Iemand?

Zelfde verhaal bij de interface test trouwens (waar het resultaat geslaagd uit kwam), als ik de USB stekker er uit haal kan ik weer normaal verder.

Update: De Op-Com is al besteld (financiele sponsor, ook voor het klein bedrag, pinnen mag king: )

Ik laat binnenkort weten of / hoe het is aangekomen en of het werkt!

@Astra-H wrote:Yep hier ook. Prettige contact en snelle levering. Pakketje was goed verpakt.

u8u7umat.jpg

Waar is die linker kabel voor?

@leon34 wrote:@Astra-H wrote:Yep hier ook. Prettige contact en snelle levering. Pakketje was goed verpakt.

u8u7umat.jpg

Waar is die linker kabel voor?

Die van Ross-Tech? Dat is de originele Vagcom voor mijn Audi. Ik doe er regelmatig aanpassingen mee aan diverse Vag-auto's

Ik zit met de gedachten om ook een opcom aan te schaffen :D

Maar zijn deze ook op een tablet werkzaam :hmmz

Of kan het echt alleen op de laptop ?

de opcom software draait op windows..

Dus op android tablet zal het moeilijk worden, zelfde geld voor ipad denk ik wel.

Ik weet niet in hoeverre usb word ondersteund met remote desktop naar je pc (moet je al netwerkverbinding hebben).

Op een windows tablet is dit misschien iets makkelijker, maar zou ik echt niet weten.

Wanneer ik de opcom binnen heb, ga ik ook proberen met het tablet en opcom te spelen, kijken wat mogelijk is.

@DarkDaedelus wrote:de opcom software draait op windows..

Dus op android tablet zal het moeilijk worden, zelfde geld voor ipad denk ik wel.

Ik weet niet in hoeverre usb word ondersteund met remote desktop naar je pc (moet je al netwerkverbinding hebben).

Op een windows tablet is dit misschien iets makkelijker, maar zou ik echt niet weten.

Wanneer ik de opcom binnen heb, ga ik ook proberen met het tablet en opcom te spelen, kijken wat mogelijk is.

Oke , ik wacht af op je bevindingen ;)

Zal wel erg handig zijn als dit werkend is te krijgen op de tablet :D

anders ik wel! Met usb naar tablet moet te doen zijn, maar wat er draait op de tablet dat is de vraag..

Ik verwacht helaas dat het niet op een tablet werkt.

Wat je dan eventueel zou kunnen doen is net als iemand aan het begin zegt, een goedkoop

marktplaats laptopje met een pentium 2 (of zoiets) want dat is al goed genoeg :)

Ik geloof dat hij m voor 25 euro ofzo had king:

Ik verwacht mijn op-com een dezer dagen binnen:

[TRACKTRACEITEMNR] 2013 Arrival at inward office of exchange NLAMSA NL 20130404 0747

Momenteel dus in Amsterdam :)

Terug
Naar boven