• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Op Ebay/MP gevonden :

origineel gepost door PAASHAAS

Je gaat me toch niet vertellen dat je dit mooi vind he ? :o

ik heb lang genoeg tegen zwart plastic aangekeken in mijn vectra :D:P

Maaaaaaaaaaaaa het had idd wel tikje anders gekunt :D

dat dan weer wel ;)

ik ben op dit moment bezig die rekjes te bepolyesteren met een koolstofvezel mat (carbon). Is ook wel chique :), dus heb er ook 2 van 2 euro van ebay geplukt :D

origineel gepost door sw_reijnders

ik ben op dit moment bezig die rekjes te bepolyesteren met een koolstofvezel mat (carbon). Is ook wel chique :), dus heb er ook 2 van 2 euro van ebay geplukt :D

dat klinkt wel acceptabel :worsking: benieuwd naar het resultaat :)

dat zal zeker weten mooier zijn dan die "hout-look"

ey, eerst zien dan oordelen hé ? :jerry

Had nog een rolletje koolstofvezel doek in de schuur staan met een 3 m2.

En daar kan je leuke dingen mee doen :D.

Het idee is om het kachelpaneel, asbakunit, raamschakelaarhouder (je weet wel rondom je pook) en munten bakje te doen.

Maar alles met fases :). Zal wel leuk afsteken tegen mijn witte interieur :wub

mn pook knop laat ik wel houtlook.

Puur en alleen omdat ik een irmscher-look knop erop heb gehad en dat ding was echt VEEL te groot. Schakelde voor geen meter met zo'n knoepert van een bol op je pook.

Je pook laat je wel in houtlook ? dan hoop ik maar dat het niet vloekt met de rest....

Maar zoals altijd ben ik zeer benieuwd naar de picca's :)

OH en er zijn mensen (met een witte station ;)) die het specifiek kopen omdat ze het mooi vinden.

Dus dat jullie het niet mooi vinden wil nog niet zeggen dat dat iedereens mening is he :).

Ik moet zeggen dat ik het niet eens lelijk vind hoor houtlook.

Maar met die carbon delen heb je wel weer iets speciaals :D.

En dat maakt het leuk.

Je pook laat je wel in houtlook ? dan hoop ik maar dat het niet vloekt met de rest....

Maar zoals altijd ben ik zeer benieuwd naar de picca's :)

Ik had in de kerst vakantie een hoop willen doen. Echter zat de kou mij tegen te werken.

Bij -10 hard de polyester niet uit :swear. Wel wat in de woonkamer kunnen doen, echter werd dat niet op prijs gesteld door mijn wederhelft :jerry

Daarna moet ik de polyester nog gaan glad schuren met waterproof schuurpapier verschillende stappen en daarna nog spuiten met blanke lak.

Dus ik ben nog wel even bezig :).

origineel gepost door sw_reijndersechter werd dat niet op prijs gesteld door mijn wederhelft :jerry

sjonge jonge jonge... :P die heeft de voeding wel gehad, maar de opvoeding ? ...

sjonge jonge jonge. beter gaan sturen ! :jerry:D

origineel gepost door 1985

origineel gepost door sw_reijndersechter werd dat niet op prijs gesteld door mijn wederhelft :jerry

sjonge jonge jonge... :P die heeft de voeding wel gehad, maar de opvoeding ? ...

Het meurde wel heel erg moet ik toch zeggen in ons mini appartementje moet ik zeggen hoor :D. Dus ik kon ze niet geheel ongelijk geven :angel.

origineel gepost door 1985

Het meurde wel heel erg moet ik toch zeggen in ons mini appartementje moet ik zeggen hoor :D. Dus ik kon ze niet geheel ongelijk geven :angel.

sjonge jonge jonge. er is zeker niet een klein kamertje in huis waar het wel vaker meurt ? :jerry:D

nog maar eentje voor iemand met een Hand-Kachel :)

eef8_1.JPG

nog maar eentje voor iemand met een Hand-Kachel :)

eef8_1.JPG

Deze heb ik al (zat origineel in mijn '96 CDX)

willem

OH en er zijn mensen (met een witte station ;)) die het specifiek kopen omdat ze het mooi vinden.

Dus dat jullie het niet mooi vinden wil nog niet zeggen dat dat iedereens mening is he :).

Ik moet zeggen dat ik het niet eens lelijk vind hoor houtlook.

Maar met die carbon delen heb je wel weer iets speciaals :D.

En dat maakt het leuk.

OKEEEJ .....nou voel ik me niet gauw aangesproken, maar volgens mij ben ik de enige met een WITTE STATION !!!!

Overigens vind ik het wel mooi staan die hout-look. Je kan het ook wit spuiten zoals ik voor mijn buurman heb gedaan.

Copyof26102008052.jpg

Maar is niet mijn smaak!!

Ik kan natuurlijk niet zeggen dat ik niet van een wit dashboard hou :angel.

Maar ik vind dit wel heel erg steriel. Ik zou eerder een tintje cremiger hebben genomen.

Dan wordt het wel een beetje het tegenovergestelde als dat van mij :)

Terug
Naar boven