• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Op Ebay/MP gevonden :

origineel gepost door sw_reijnders

origineel gepost door speaker

Mooi setje. Ontbreekt alleen een kabel he !?

Jup . . . die zul je dan moeten maken of ergens vandaan moeten slopen.

Voor een Vectra-B zijn die dingen aardig zeldzaam. Op de een of andere manier zijn alle overige (zafira, omega, astra) met elkaar compatible. Maar de Vectra-B niet.

Echter Waarom???? Dat zou ik ook weleens willen weten.

CID Omega heeft code KJ, dacht de Vectra B ook !! dus dat moet juist passen, Display van een Astra - Zafira passen kwa formaat wel in een Omega/Vectra B echter kloppen de waardes van de BC dan niet, ook is dit niet goed te programmeren.

De NCDR 1100/1500 zijn nooit in de Omega geleverd als enkel Din, wel als dubbel Din, NCDR 1100, NCDC 2013 en 2015, echter zijn deze onderhuids hetzelfde ! dus je kan ook de Bose code index programmeren zodat deze het Bose uitgaans signaal uitstuurt, en in het Display kan je 'Bose Soundsystem aanwezig' programmeren.

In de Omega B1 is deze combinatie ook niet leverbaar geweest, daar had je een appart scherm voor de navigatie (zelfde als bij de B1 Vectra) i.p.v. bekerhouders, navigatie.

Het Bose systeem in de Omega B1 werd standaard met de CCR-800 geleverd:

HPIM1896.jpg

En optioneel de CCRT-700 (telefoon)

PICT0676.jpg

Deze laaste is ook in de Vectra geleverd, echter Zonder Bose aanstuuring.

origineel gepost door Sjors-V6

HPIM1896.jpg

:wub schitterend dat hout inleg structuur van de Sport :jerry

Mis je het al Sjors ? hahaha

Ohw.... -offtopic zie ik nu.. :angel

CID Omega heeft code KJ, dacht de Vectra B ook !! dus dat moet juist passen, Display van een Astra - Zafira passen kwa formaat wel in een Omega/Vectra B echter kloppen de waardes van de BC dan niet, ook is dit niet goed te programmeren.

De NCDR 1100/1500 zijn nooit in de Omega geleverd als enkel Din, wel als dubbel Din, NCDR 1100, NCDC 2013 en 2015, echter zijn deze onderhuids hetzelfde ! dus je kan ook de Bose code index programmeren zodat deze het Bose uitgaans signaal uitstuurt, en in het Display kan je 'Bose Soundsystem aanwezig' programmeren.

In de Omega B1 is deze combinatie ook niet leverbaar geweest, daar had je een appart scherm voor de navigatie (zelfde als bij de B1 Vectra) i.p.v. bekerhouders, navigatie.

Het Bose systeem in de Omega B1 werd standaard met de CCR-800 geleverd:

En optioneel de CCRT-700 (telefoon)

Deze laaste is ook in de Vectra geleverd, echter Zonder Bose aanstuuring.

Helaas past de KJ niet goed in de Vectra, je hebt echt een KH display nodig.

origineel gepost door Jerremy

:wub schitterend dat hout inleg structuur van de Sport :jerry

Mis je het al Sjors ? hahaha

Ohw.... -offtopic zie ik nu.. :angel

-offtopic heb al heimwee Jeroen :jerry

origineel gepost door sfr

Helaas past de KJ niet goed in de Vectra, je hebt echt een KH display nodig.

Ook niet in de 2.5/2.6 V6 ?

Groetsss,

Sjors

origineel gepost door Martijn Drenth

Beige lederen interieur voor een station

550 euri's

Mooi zijn die he :wub

he peet, nix voor jou in je vec ;)

kleurt er goed bij :P

Ja, begint al te jeuken !! , maar nee, toch niet..................................... Ik heb nu alles aangepast naar grijs dus laat ik het daar maar bij houden !! Anders moet ik weer die hele auto verbouwen!

Mijn Onyx heeft het ook.

En in combinatie met donkerblauwe metalic lak is het een lust voor het oog.

Houtafwerking op het dashboard maakt het helemaal af.

origineel gepost door Martijn DrenthHoutafwerking op het dashboard maakt het helemaal af.

Hmmm, ik zou het er meteen uitgooien en vervangen door mooi effe zwart net als wat ik nu heb. Mooi contrast maken. Ook hemel eruit halen en zwart bekleden. Dat is mijn geilste vectra B2 droom ( ohjah, en elektrische omega sport stoelen vol leder ) king:

[/quote]

Ook hemel eruit halen en zwart bekleden. Dat is mijn geilste vectra B2 droom ( ohjah, en elektrische omega sport stoelen vol leder ) king: [/quote]

Zwart bekleden!:o

Heeft de vorige eigenaar met die van mij gedaan. Toen het in de zomer warm werd, liet die bekleding los. :cry

Nu heb ik een hemel die door zwarte pluisjes verschimmeld lijkt. :puke

Vraag mij nu af waar ik nieuwe bekleding het beste mee kan bevestigen. :hmmz

origineel gepost door Henk042

Ook hemel eruit halen en zwart bekleden. Dat is mijn geilste vectra B2 droom ( ohjah, en elektrische omega sport stoelen vol leder ) king: [/quote]

Heeft de vorige eigenaar met die van mij gedaan. Toen het in de zomer warm werd, liet die bekleding los. :cry

Vraag mij nu af waar ik nieuwe bekleding het beste mee kan bevestigen. :hmmz [/quote]

Originele hemel verven met een roller. Heeft Ahrend volgens mij ook gedaan! kan alleen de foto niet meer terug vinden !!

Ook hemel eruit halen en zwart bekleden. Dat is mijn geilste vectra B2 droom ( ohjah, en elektrische omega sport stoelen vol leder ) king:

Vraag mij nu af waar ik nieuwe bekleding het beste mee kan bevestigen. :hmmz [/quote]

Originele hemel verven met een roller. Heeft Ahrend volgens mij ook gedaan! kan alleen de foto niet meer terug vinden !!

[/quote]

Zou een heel goed plan kunnen zijn, maar helaas is er bij de vorige poging een soort lijm gebruikt, die niet volledig uithardt.

Ik zit nu dus met een hemel waar ik regelmatig met mijn haren vast aan zit.:D

Vooral op warme dagen.:wtf

Je zou het eigenlijk eens moeten zien, echt heel belachelijk.

Ook hemel eruit halen en zwart bekleden. Dat is mijn geilste vectra B2 droom ( ohjah, en elektrische omega sport stoelen vol leder ) king:

Vraag mij nu af waar ik nieuwe bekleding het beste mee kan bevestigen. :hmmz

[/quote]

Zou een heel goed plan kunnen zijn, maar helaas is er bij de vorige poging een soort lijm gebruikt, die niet volledig uithardt.

Ik zit nu dus met een hemel waar ik regelmatig met mijn haren vast aan zit.:D

Vooral op warme dagen.:wtf

Je zou het eigenlijk eens moeten zien, echt heel belachelijk. [/quote]

Ff op de sloop een andere hemel halen !! kost rond de 15 euro !!

Ff op de sloop een andere hemel halen !! kost rond de 15 euro !! [/quote]

Heb al eens gekeken hier in de buurt, maar tot nu toe

zijn alle hemeltjes met een scherp mes bewerkt. :o

Ben nog geen enkele intacte tegen gekomen. :(

Het is echt net alsof er een hemelhater rondloopt op de hier aanwezige sloperijen. :thumbdown

Terug
Naar boven