• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Op Ebay/MP gevonden :

op MP stond pas een GSi op NL kenteken.

maar heb 1 keer in een engelse auto gereden en echt . . . wat rijdt dat beroerd zeg!!

al moet ik ook zeggen dat ik in de Scottish Highlands zat met een heuze Fiat Grande Punto 1.2 8 kleppert :vertag

origineel gepost door sw_reijndersmaar heb 1 keer in een engelse auto gereden en echt . . . wat rijdt dat beroerd zeg!!

Was dat ook een vectra? Als deze anders zijn dan de europese die wij hier hebben ( wat ik wel vaker hoor dat modellen heel anders zijn dan die naar de UK gaan ) is het misschien wel te begrijpen waarom onze grote krullige vriend clarkson de vectra soms afkaffert.

Edit : Vectra C '03 Zwart voledig leren Sportstoelen pickup only

Prijs licht nu al op de 304pond. Wil iemand met mij mee rijden naar engeland? ;)

Edit 2 : Custom Beige Zwart leer vectra B

origineel gepost door Opel4all

Edit : Zwart voledig leren Sportstoelen Vectra B pickup only

Prijs licht nu al op de 304pond. Maar zijn een van de eerste voledig leren vectra sportstoelen die ik tegen kom! Wil iemand met mij mee rijden naar engeland? ;)

Hallo,

Als ik het goed zie, zijn ze voor de Vectra C.

Groetjes, Joche

De tekst begint ook met: "03 Vectra" !! Dus das een C-tje !!

k*t, Jaaa staat er toch ook voor ofnie dan? :angel

whistle.gif

Afgelopen week stond er een mooie map voor de auto boekjes op mp.

Gister heb ik hem binnen gekregen.

Nu liggen me boekjes gelukkig niet meer door de auto geslingerd.:)

origineel gepost door janneman vectra c

origineel gepost door Myszek

Ik heb op MP zojuist de grootste s*kkel gevonden:

http://link.marktplaats.nl/221468137

Een wagen van 1998 aanbieden, met reparaties in 1997 :jerry :jerry

wennu spoorloze

haha, nieuwe bladveren erop haha. :vertag

ik moet de eerste nog zien, niet alle opels zijn zo luxe uitgerust als de Combo...

Willem

origineel gepost door sw_reijnders

op MP stond pas een GSi op NL kenteken.

maar heb 1 keer in een engelse auto gereden en echt . . . wat rijdt dat beroerd zeg!!

al moet ik ook zeggen dat ik in de Scottish Highlands zat met een heuze Fiat Grande Punto 1.2 8 kleppert :vertag

deze zeker, GSi op nl kenteken 3500euro

origineel gepost door CommoCruiser

www.pistonheads.co.uk

Voor het wat dikkere spul......

Sorry dat ik het zeg, maar hoe heeft dit met opel te maken? Ik snap de site niet helemaal, zit er op het forum interessante dingen? anders hoort het niet echt thuis in de ebay of mp gedeelte ?

origineel gepost door Melvivio

origineel gepost door CommoCruiser

www.pistonheads.co.uk

Voor het wat dikkere spul......

Sorry dat ik het zeg, maar hoe heeft dit met opel te maken? Ik snap de site niet helemaal, zit er op het forum interessante dingen? anders hoort het niet echt thuis in de ebay of mp gedeelte ?

Kijk maar eens bij de 'classifieds' (advertenties) bij used cars en parts/plates.....

Uiteraard moet je zoeken op Vauxhall, maar er staat ook een paar Opels op (o.a. Opel Lotus Omega).

Bij Lotus staat ook een Carlton (Omega) LHD voor 8.995 pond, maar deze is helaas al verkocht ......

Terug
Naar boven