• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Op Ebay/MP gevonden :

origineel gepost door arjontje

Wat is er mis met die opc. Dat kan toch niet voor zo weinig. :o

het schijnt in belgie bijna niet te betalen te zijn om met een dikke benzine motor te rijden d.m.v. belastingen en dergelijke.

daarom rijden daar ook veel meer diesels.

origineel gepost door speaker

Mooie OPC vectra C station in België voor weinig:

24787871_3.jpg

pas op, die is van een engelse oplichter

origineel gepost door Oenatje

origineel gepost door speaker

Mooie OPC vectra C station in België voor weinig:

24787871_3.jpg

pas op, die is van een engelse oplichter

ech waar . . . vertel!!

dit is een email van de verkoper:

@black champion wrote:wederom zo'n engelse oplichter!!!! had hem gemaild!

Hello,

I hope you understand english because I don't write in your language so well even if I lived in Belgium for a year.I bought the car in Belgium from a local auction but now i came back home in UK,London and i bring the car with me.Now nobody wants to buy it here in UK because it's european and the steering wheel is on the left side.The car is in excellent condition, belgium papers,never in any accidents,the engine works perfectly,it has the technical book and all papers,real km.The car is already to the shipping company custody but i can send it to your home address in 3-5 working days on my expense. All the transaction will be done through the shipping company which is very secure and work like an escrow service,in this way both of us we will be safe.If you are interested please let me know and i will tell you how this transaction will be done.

Thank you,

Tery

P.S. I would like to tell you that for 6675 Euro with all the shipping fees and all the charges included you will receive the car at your home address.

Electrische ramen in de achterdeur

55 pond voor de complete set vind ik geen geld.

Mijn ervaring met deze verkoper is ook goed, doet niet moeilijk en ook de verzendkosten zijn meer dan redelijk.

origineel gepost door gekkegrry

is een mooi stuur heb hem zelf ook :thumbup

ik heb zelf ook de Carbon versie.

pakt ook lekker vast!!

origineel gepost door CommoCruiser

NCDR 1500 radio+ scherm+pas

475 euro, leek mij een aardige prijs....

gaat niet werken, is een Astra KJ scherm (heb ff geïnformeerd)

plus dat er nog een hele hoop andere onderdelen nodig zijn om het fatsoenlijk te laten werken ;)

Terug
Naar boven