• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Op Ebay/MP gevonden :

[rquote=1846640&tid=98948&author=dondevo]hallo allemaal zat een beetje te kijken op mp.

is dit duur voor deze auto`s.

dank alle[/rquote]

die blauwe vec heeft wel super weinig op de weg gezeten zo aan de kilometerstand te zien :o

[rquote=1847228&tid=98948&author=Lamborghini][rquote=1846951&tid=98948&author=tuinmeubel][rquote=1846640&tid=98948&author=dondevo]hallo allemaal zat een beetje te kijken op mp.

[/rquote]

Hmmm, hier krijg ik wel een warm gevoel bij... :P[/rquote]

Wie gaat daar nou weer 7500,- voor vragen? Dat is toch veel te veel? Ding is uit 2000 (11 jaar oud). Voor dezelfde prijs heb je een Vec C uit 2003/2004.[/rquote]

moet je eens kijken wat je voor auto hebt, gezien welke opties en dan nog de km stand voor een 6pitter ipv 4

daarnaast nog natuurlijk de prestaties, en geen auto die je vaak ziet, eigenlijk is het gewoon een mooie prijs.

en hij is wel 11 jaar oud maar kwa model kan ie ook best mee komen.

kortom mooie prijs voor een mooie auto alleen de pest dat er weinig mensen zijn die het willen en ook daadwerkelijk kopen.

[rquote=1848115&tid=98948&author=rooiepeet][rquote=1847228&tid=98948&author=Lamborghini][rquote=1846951&tid=98948&author=tuinmeubel][rquote=1846640&tid=98948&author=dondevo]hallo allemaal zat een beetje te kijken op mp.

[/rquote]

Hmmm, hier krijg ik wel een warm gevoel bij... :P[/rquote]

Wie gaat daar nou weer 7500,- voor vragen? Dat is toch veel te veel? Ding is uit 2000 (11 jaar oud). Voor dezelfde prijs heb je een Vec C uit 2003/2004.[/rquote]

moet je eens kijken wat je voor auto hebt, gezien welke opties en dan nog de km stand voor een 6pitter ipv 4

daarnaast nog natuurlijk de prestaties, en geen auto die je vaak ziet, eigenlijk is het gewoon een mooie prijs.

en hij is wel 11 jaar oud maar kwa model kan ie ook best mee komen.

kortom mooie prijs voor een mooie auto alleen de pest dat er weinig mensen zijn die het willen en ook daadwerkelijk kopen.

[/rquote]

De auto ziet er ook zeker strak uit. Denk alleen inderdaad dat de mensen die een dergelijk bedrag willen besteden niet dit snel zullen nemen.

net interieur, zit er wel over te denken om het er in te doen,

(heb net geld gehad van de verzekering voor mijn schade) :P

wat zou je op de sloop betalen als je het er zelf er uit haald iemand een idee

als de sloop slim is, laat die het niet verrotten op het veld.

de vraag is of je dat nog zou willen.

is overigens wel in de buurt hier

nou denk het even wel hier in oosterland stond vorige week nog een b2 sport met leder interieur en nog punt gaaf ook ben alleen vergeten wat die koste, zelfs de stoelen waren niet door gezeten. ze zijn ook niet zo heel slim dan he..

[rquote=1850705&tid=98948&author=sw_reijnders]nee idd

sloop auto's zijn altijd vochtig van binnen

dan wil ik echt niet een weggeschimmeld interieur!!!

zonde hoor :swear[/rquote]

tja als de auto nog dicht is (deuren en ramen) dan zie ik het verschil niet met wat ik hier voor de deur heb staan:hmmz

klopt . . . maar vaak is dat niet :sleeping

plus dat de auto die je voor de deur hebt staan regelmatig warm gestookt wordt

de sloop auto niet ;)

Erg mooie velgen voor een vectra c of een signum, ik heb zelf al snowflakes welke 4 nieuwe banden nodig hebben anders had ik dit setje over genomen voor winter velgen.

Is deze eenvoudig aan te sluiten of is het noodzakelijk kabels te trekken van dashbord richting achterzijde armsteun voorstoelen?

Grtn!

STiGGEL

[rquote=1852080&tid=98948&author=speaker]Op MP een Twin-audio + frame voor vec C en Signum:

[/rquote]

[rquote=1852146&tid=98948&author=stiggel]Is deze eenvoudig aan te sluiten of is het noodzakelijk kabels te trekken van dashbord richting achterzijde armsteun voorstoelen?

Grtn!

STiGGEL

[rquote=1852080&tid=98948&author=speaker]Op MP een Twin-audio + frame voor vec C en Signum:

[/rquote][/rquote]

Je moet een 9 aderige kabel van de radio naar achter trekken en dan aansluiten , heb er wel een schema van.

Volgens mij heeft Joche ( hierboven ) nog wel een originele stekker+kabel te koop !

Terug
Naar boven