• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Op Ebay/MP gevonden :

nja afspreken kan natuurlijk ook, maar heb wel vrij weinig tijd.

Of misschien eens een groepsafspraak? met alle vectra's ;-) lijt me wel eens leuk om te doen maar vrij moeilijk om te organiseren denk ik zo,.. ;-)

sander zijne heb ik al gezien op foto's,.. heb je een link naar jouw foto's?

[rquote=1899719&tid=98948&author=drempelvrees]Niet duur en weinig kilometers : Opel Vectra 2006 Zwart 2.8 V6 Turbo, OPC uitvoering

Nieuw kenteken ,importje denk ik :hmmz

Als je op z'n site kijkt kun je denk ik kiezen; de OPC, of de complete rest van zijn voorraad die die heeft staan :jerry:jerry

[rquote=1899834&tid=98948&author=ahrend][rquote=1899719&tid=98948&author=drempelvrees]Niet duur en weinig kilometers : Opel Vectra 2006 Zwart 2.8 V6 Turbo, OPC uitvoering

Nieuw kenteken ,importje denk ik :hmmz

Als je op z'n site kijkt kun je denk ik kiezen; de OPC, of de complete rest van zijn voorraad die die heeft staan :jerry:jerry[/rquote]

waarvan driekwart al verkocht is :P

[rquote=1903676&tid=98948&author=speaker]voornamelijk Signums!

Is best wel in vreselijke staat, zo te zien !! :thumbdown[/rquote]

Stoelen 0 km gemaakt,alleen hebben ze wel in die aanhanger gefrot gezeten schat ik zo,wat een zooi :thumbdown:thumbdown

[rquote=1904319&tid=98948&author=Opel4all]20 Inch Insignia OPC Bi-Color Velgen :D ;)

Groetjes, Joche[/rquote]

Hij heeft al een serieus bod van een echte liefhebber, wel 200,-:wtf:wtf

De verkoper zal wel flink zitten te twijfelen wat ie nou moet doen:agent

[rquote=1904391&tid=98948&author=ahrend][rquote=1903676&tid=98948&author=speaker]voornamelijk Signums!

Is best wel in vreselijke staat, zo te zien !! :thumbdown[/rquote]

Stoelen 0 km gemaakt,alleen hebben ze wel in die aanhanger gefrot gezeten schat ik zo,wat een zooi :thumbdown:thumbdown[/rquote]

die ''deuken'' trekken er wel weer uit en een poetsbeurtje doet wonderen lijkt me:hmmz

Terug
Naar boven