• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Op Ebay/MP gevonden :

[rquote=1904394&tid=98948&author=ahrend][rquote=1904319&tid=98948&author=Opel4all]20 Inch Insignia OPC Bi-Color Velgen :D ;)

Groetjes, Joche[/rquote]

Hij heeft al een serieus bod van een echte liefhebber, wel 200,-:wtf:wtf

De verkoper zal wel flink zitten te twijfelen wat ie nou moet doen:agent[/rquote]

Ik zou het wel weten!

elke euro is er 1

:D:D:D

[rquote=1904401&tid=98948&author=gts power][rquote=1904394&tid=98948&author=ahrend][rquote=1904319&tid=98948&author=Opel4all]20 Inch Insignia OPC Bi-Color Velgen :D ;)

Groetjes, Joche[/rquote]

Hij heeft al een serieus bod van een echte liefhebber, wel 200,-:wtf:wtf

De verkoper zal wel flink zitten te twijfelen wat ie nou moet doen:agent[/rquote]

Ik zou het wel weten!

elke euro is er 1

:D:D:D[/rquote]

Ik heb ze toch maar niet verkocht, ik heb er wel sterk over na zitten te denken :D ;)

Groetjes, Joche

vette velgen!! maar dat geld kan ik er niet aan uitgeven jammer genoeg, prijs is zeker niet duur voor zo goed als nieuw te zijn.

nee ik zat al te denken.

ik was toen wezen kijken voor het lederen interieur uiteindelijk ging dat niet door omdat hij de auto in zijn geheel verkocht had dus ook met het leer, en op de foto's van de bovenste advertentie staan een stoffen interieur.

-offtopic

wel mooi om te zien hoe hij (RedDiamond) de i500 oplapt!

maar wordt beetje off topic.

@SvenVectraB wrote:@Seth wrote:Als je de velgen, achterlichten en ICE koopt krijg je de auto er gratis bij :)

ghéhé lol. nja de velgen zouden niet mis staan om mijn b'ke ;-)

Ik vind het persoonlijk niet staan op de A vectra. Zouden idd beter op een B staan ;)

@Seth wrote:Als je de velgen, achterlichten en ICE koopt krijg je de auto er gratis bij :)

ghéhé lol. nja de velgen zouden niet mis staan om mijn b'ke ;-)

@evertfisherman wrote:Er zijn beugeltjes afgebroken bij die radio

Ja , maar dat wil niet zeggen dat er iets mis is met de radio. Het zijn alleen de borgbeugeltjes!! Niks ernstigs dus !!

Terug
Naar boven