• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Op Ebay/MP gevonden :

@sw_reijnders wrote:@svdk20 wrote:i500 nokkenassen

http://www.ebay.nl/itm/Opel-Sportno...30255?pt=DE_Autoteile&hash=item27c5fa27af" onclick="window.open(this.href);return false;

staar je niet blind op het feit dat ze uit een i500 komen.

volgens mij zitten in een i500 de standaard x30xe nokkenassen.

nee er zit een verschil in de x30xe nokkenassen en de i500 nokkenassen ik dacht dat het de openingstijd van de kleppen was.

als je in een i500 ook de nokkenassen van een x30 legt dat win je ook iets van 3 a 4 pk.

ze zijn in ieder geval niet identiek al zijn x30xe nokken wel beter wat ik gelezen en gehoord hebt tot nu toe

Iemand op VTN heeft dit uitgezocht, en komt uit op exact dezelfde timings, openingstijd en nokhoogte gegevens voor de X30XE en I500 nokkenassen.

(Gupy @ Vectra-team.nl)

Willem

@Steevens wrote:Ok zal me er eens in verdiepen.

Lijkt me namelijk wel een fijne update.

Grt

Je vec dient voorbereid te zijn;

Stuurapparaat bij je 'body' module en 4 ontvangers in de wielkasten.

Kunt met de tech2 controleren of je die hebt. Zo ja dan dien je de ident code van de bodycontrole module te weten. Die dient overeen te komen met de ident code van die op de drulsensoren. Anders bestaat de kans dat 't niet gaat werken.

Of 't een fijne update is :hmmz Ik heb ze verwijderd. Werd gek van de valse meldingen :wtf

Groet jraaf

@svdk20 wrote:@2000 wrote:Ik heb rondom nieuwe schijven nodig voor onze 2.2 GTS. Nu vond ik een wel erg goedkope set in duitsland, de prijs is zo laag dat ik het bijna niet aan durf, wat vinden jullie?

http://www.ebay.de/itm/4-Bremsschei...44497?pt=DE_Autoteile&hash=item4cfd0c1ef1" onclick="window.open(this.href);return false;

ik zeg doen.

is namelijk gewoon een bedrijf.

en als je met paypal betaald kan je het altijd nog binnen 3 maanden terug gestort krijgen

Uh, het gaat niet om de prijs, maar om de kwaliteit :D

Als ik er over nadenk dan kan ik voor dat geld de gok wel nemen, als ze snel krom zouden trekken.....jammer dan, dan kan ik altijd nog op zoek gaan naar een andere set.

@jraaf wrote:@Steevens wrote:Ok zal me er eens in verdiepen.

Lijkt me namelijk wel een fijne update.

Grt

Je vec dient voorbereid te zijn;

Stuurapparaat bij je 'body' module en 4 ontvangers in de wielkasten.

Kunt met de tech2 controleren of je die hebt. Zo ja dan dien je de ident code van de bodycontrole module te weten. Die dient overeen te komen met de ident code van die op de drulsensoren. Anders bestaat de kans dat 't niet gaat werken.

Of 't een fijne update is :hmmz Ik heb ze verwijderd. Werd gek van de valse meldingen :wtf

Groet jraaf

Zo dat scheelt een hoop uitzoeken..

Twijfel nu wel of dat ik een dergelijke update wil maken.. :hmmz

Grt

Terug
Naar boven