• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Op Ebay/MP gevonden :

Ik kijk tegenwoordig amper op marktplaats. Net als dat hier op 't OF amper leuke opknappertjes voor weinig geld aangeboden worden... Marktplaats vraagt 25 euro voor 2 weken te adverteren met een auto.. :/ Zijn de meeste oude auto's niet eens meer waard tegenwoordig....

Mwah kwa prijs weet ik het niet hoor, voor dat geld koop je een vectra uit dat bouwjaar wat ze nu geboden hebben vind ik al veel haha als ik na ga dat ik mijn vectra c 3.2 met 98xxx verkocht had voor 4500

Gezien de biedingen is die hem na het weekend wel kwijt. Is ook een hele mooie Vectra.

En de tuning van de motor maakt hem ook al duurder dan een standaard 3.2 v6.

Maar het is een 1.8 hoor

Hij mag er dan netjes uitzien maar blijft een 2003

En zoals jullie allen weten de auto is zo duur als de hoeveelheid geld die de koper ervoor over heeft :agent

@gwriemersma wrote:Maar het is een 1.8 hoor

Hij mag er dan netjes uitzien maar blijft een 2003

En zoals jullie allen weten de auto is zo duur als de hoeveelheid geld die de koper ervoor over heeft :agent

Daar ben ik het mee eens de mijne ben ik ook nog niet kwijt wel gaf een handelaar er gister 3000euro voor als ik hem inruilde op een murano.

Maar ja vrouwlief vond de binnenkant uitgeleefd en hij rook naar natte hond :swear

Terug
Naar boven