• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Op vakantie?

@kaneelschep wrote:Goed dat je het nog even hebt laten doen! Scheelt een hoop als je wat verder gaat, dat je weet dat dit in orde is! :thumb

Luxemburg is heerlijk. Een vriendin van me zit er elk weekend op een camping vlakbij de Duitse grens.

Als je interesse hebt, Kan je hier heel goed leren om zelf je remmen, vloeistoffen en filters te vervangen.

Is echt heel makkelijk, kost amper tijd en is dan een stuk goedkoper. ;)

En als je echt durft is een distributie ook niet heeeel moeilijk.

Airco lekker laten doen natuurlijk ;)

Ik ga niet met een Astra. Maar als ik ga, dan ga ik met de Corsa A nog even naar Hongarije.

Zonder caravan ;)

Ik laat het bij een mannetje in ons dorp doen, die werkt bij de opel garage maar ik wil zelf ook wel wat proberen. Zat er al eens aan te denken als hij weer eens met mijn auto bezig gaat om er bij te zijn en eventueel hem helpen zodat hij wat dingen kan uitleggen. Filters lijkt mij inderdaad ook niet zo moeilijk maar de remmen lijkt me al moeilijker.

Verder vind ik het erg leuk deze reacties te lezen wat iedereen gaat doen, paar jaar geleden ben ik naar Tjechië geweest, voor de tijd heb ik bij de ANWB maar een Europa service met caravan en vervangend vervoer afgesloten maar gelukkig nog niet nodig gehad, even afkloppen ;)

Sommigen hebben al vakantie? hier in het noorden moeten we nog 2 weken wachten tenminste de basisschool dan. Voor degene die bijna weg gaan alvast een een fijne reis en een fijne vakantie.

Wij hebben onze vakantie al gehad in Mei, zijn 2 weekjes naar Florida geweest, hier zijn we de afgelopen drie jaar geweest. Helemaal geweldig daarzo, Mooie stranden aan de Westkust ( Sarasota, Clearwater Beach ), en uiteraard de pretparken en shoppen in Orlando, en Miami en Key West zijn ook helemaal top.

We zijn dit jaar nog van Miami uit naar LA gevlogen voor een week erachteraan in LA en omgeving.

Was helemaal geweldig..............zijn al weer druk aan het sparen voor volgend jaar.

Volgend jaar wordt het 2/3 weekjes West USA. Los Angeles/ Las Vegas/ San Diego........

Uiteraard net als dit jaar zonder Astra :D

IK ben net na kerst voor ca 12 dagen naar de USA geweest (washington en New York). Deze zomer waarschijnlijk nog een weekje weg. Of het de astra wordt hangt af van de bestemming en het verblijfsmiddel.

* Hotel op warme plek

* Caravan en A4 van mijn ouders.. (mijn astra mag die caravan niet trekken)

@astraTD wrote:Ik zou naar Spanje zijn geweest met de Astra helaas nu vrijgezel en helaas geen vakantie nu voor mij :(

Vliegtuig-vliegangst

Bus-duurt voor mij te lang om stil te zitten.

Auto-toppie :thumbup

Ik leef met je mee helaas :mrgreen:

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

Terug
Naar boven