• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Op welke velgen staat jou Astra?

Tegenwoordig op RH zw1 8,5j en 9j met binnenkort 195/40 erom heen!

58208744276339247258710.jpg

dsc0058yiv.jpg

Ik dacht laat ik eens het velgen topic doorlezen om inspiratie op te doen.... Pagina 2 laat toch wel hele apparte 17 Inch turbo wielen zien :hmmz :jerry

@Supermotard wrote:
11vo8s7.jpg

Oude ZF-PZ-75 18 inch mass itali velgen, 4cm verlaagd.

17 inch turbo wielen.

293vvdi.jpg

18 inch Star Design

Ik zag aan de kont al gelijk dat het geen Opel was ;), heb dus maar niet verder gezocht naar een kenteken haha.

Andere vraag.... weet iemand de exacte naam van de velgen die op een Astra G Sport Edition II liggen (velgen op de allereerste foto van dit topic).

Heel marktplaats afgestruind maar ben ze nog steeds niet tegen gekomen :(

Mijn twintoppie staat op de standaard twinspoke sport wielen (17")

CIMG2259.JPG

75XNLL_5.JPG

Met bandjes die maar een paar duizend km oud zijn (nieuwe banden op gegaan bij aankoop)

Velgen zijn in zeer goede staat. Zijn ook niet lelijk..... maar ik zit er over te denken om andere te nemen.

maar ja, welke dan he... :P hahaha (plus, het is zonde om deze velgen met zulke goeie banden nu al weg te doen denk ik)

@dennisnmgn88 wrote:Ik zag aan de kont al gelijk dat het geen Opel was ;), heb dus maar niet verder gezocht naar een kenteken haha.

Andere vraag.... weet iemand de exacte naam van de velgen die op een Astra G Sport Edition II liggen (velgen op de allereerste foto van dit topic).

Zijn Ronal velgen. Heb ze zelf ook.

Je kunt ze van me overnemen met de Astra erbij :D , want deze velgen behoren er echt bij.

Op marktplaats komen ze gewoon voorbij als Astra Sport Edition II velgen. Heb ze al verschillende malen voorbij zien komen.

@HarrieAstra wrote:@dennisnmgn88 wrote:Ik zag aan de kont al gelijk dat het geen Opel was ;), heb dus maar niet verder gezocht naar een kenteken haha.

Zijn Ronal velgen. Heb ze zelf ook.

Je kunt ze van me overnemen met de Astra erbij :D , want deze velgen behoren er echt bij.

Op marktplaats komen ze gewoon voorbij als Astra Sport Edition II velgen. Heb ze al verschillende malen voorbij zien komen.

Thanks!

Ik weet idd dat ik bij jou de hele auto er bij krijg haha:P maar mijn Astra bevalt nog steeds prima :P.

Meerdere malen gezocht op Marktplaats (zo'n duizend tal zoektermen geprobeerd) maar nog niks tegen gekomen... Denk gewoon een kwestie van geduld

@FnF_racer wrote:nu op dit moment op de orginele Astra Sport 1 velgen:

P1010237.jpg

16 inch, 205/50/R16 banden.

in de zomer staat hij op RH ZW1 velgen:

P1010097-3.jpg

17 inch, 8 en 9J, 205/40/R17 banden.

staat op een KW Variant 1 set, met een verlaging van wss 40-35(weet het niet precies, nooit onthouden hoeveel precies).

we zijn iets meer dan 2 jaar verder, en deze post is 100 niet goed meer...

zomer:

562722_10153059676150232_2122261056_n.jpg

1233316_328393610638196_1510504179_n.jpg

Winterset:

2013-12-07141402_zps31ef9bdc.jpg

2013-12-07141335_zps232f3769.jpg

Terug
Naar boven