Emiel-Manta
Post veel
Hey allemaal,
Forum is weer een tijdje online zie ik..
Tijdje terug is er iemand bij me geweest om onderdelen te kopen,
Hij was op zoek na 2 vierkante koplampen en een setje witte knipperlichtglaasjes voor z'n B-manta.
Nu dacht ik dat hij van Eindhoven kwam, en ook een corsa had. Hij zat iig op het forum, iets met gsi-gek of iets in die trant..
Nu ben ik op zoek naar hem, omdat ik toen dertijd de juiste knipperlicht glaasjes niet had liggen. ik zou hem even berichten wanneer ik de juiste thuis had, omdat ik dacht dat ik nog een setje originele moest hebben.
Echter is dit ook niet zo, betreft (alweer) een setje alto glaasjes
Ik ben z'n email-adres kwijt, dus vandaar dat ik t via deze weg even probeer!
Tevens even een vraagje,
Ben bezig met 't strippen van een donor manta,
maar nu wil ik de alu strips van de daklijst af halen, maar hoe doe ik dat als 't deurrubber er nog in vast (lijkt) te zitten?
hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel
Groetjes!
Forum is weer een tijdje online zie ik..
Tijdje terug is er iemand bij me geweest om onderdelen te kopen,
Hij was op zoek na 2 vierkante koplampen en een setje witte knipperlichtglaasjes voor z'n B-manta.
Nu dacht ik dat hij van Eindhoven kwam, en ook een corsa had. Hij zat iig op het forum, iets met gsi-gek of iets in die trant..
Nu ben ik op zoek naar hem, omdat ik toen dertijd de juiste knipperlicht glaasjes niet had liggen. ik zou hem even berichten wanneer ik de juiste thuis had, omdat ik dacht dat ik nog een setje originele moest hebben.
Echter is dit ook niet zo, betreft (alweer) een setje alto glaasjes
Ik ben z'n email-adres kwijt, dus vandaar dat ik t via deze weg even probeer!
Tevens even een vraagje,
Ben bezig met 't strippen van een donor manta,
maar nu wil ik de alu strips van de daklijst af halen, maar hoe doe ik dat als 't deurrubber er nog in vast (lijkt) te zitten?
hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel
Groetjes!