• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opbergvak/Brillenvak bevestigen. GELUKT! nu voor henk insign

Erwin1987

Woont hier bijna
Hallo dames en heren,

ik heb een opberg vak gekocht voor de vectra die om het interieur lampje komt.

Ik was eigenlijk aan het zoeken naar een how to om dit in te bouwen. maar kan niks vinden.

Weten jullie het?

Erwin

Mijn vriend heeft het in onze station gebouwd, dus kan hem wel eens vragen of ie dat hier neer kan zetten..

Heb je wel ook het lampje etc. meegenomen? Want je eigen lampje gaat echt nie passen..

Mijn vriend heeft het in onze station gebouwd, dus kan hem wel eens vragen of ie dat hier neer kan zetten..

Heb je wel ook het lampje etc. meegenomen? Want je eigen lampje gaat echt nie passen..

ohh heb ook nog ff aan mannetje nagevraagd, maar je moet op je hemel zelf aanpassen om het erin te laten passen om de bijbehorende dakhemel monteren :o

Hier in ieder geval plaatje van na het monteren en dan zie je meteen lampje wat erin hoort, dus dat de gewone niet past:

09082010318-1.jpg

ohh heb ook nog ff aan mannetje nagevraagd, maar je moet op je hemel zelf aanpassen om het erin te laten passen om de bijbehorende dakhemel monteren :o

Hier in ieder geval plaatje van na het monteren en dan zie je meteen lampje wat erin hoort, dus dat de gewone niet past:

09082010318-1.jpg

Je kan in ieder geval een van die 2 beugeltjes vastzetten met iets wat standaard op je dak zit andere beugeltje moet je met kit aan dak vast lijmen..

Let wel op dat er bij dit lampje meer draadjes aan zitten, omdat je deze lampjes ook kunt "schakelen", zitten namelijk 4 lampjes in.. Die 2 op de foto die aanstaan zijn voor als de deuren openstaan, die andere 2 kun je met die knopjes aan en uit drukken tijdens het rijden.

Je kan in ieder geval een van die 2 beugeltjes vastzetten met iets wat standaard op je dak zit andere beugeltje moet je met kit aan dak vast lijmen..

Let wel op dat er bij dit lampje meer draadjes aan zitten, omdat je deze lampjes ook kunt "schakelen", zitten namelijk 4 lampjes in.. Die 2 op de foto die aanstaan zijn voor als de deuren openstaan, die andere 2 kun je met die knopjes aan en uit drukken tijdens het rijden.

Dat brillenvak zit aan de voorkant ( waar je bril in gaat ) met klemmetjes vast. Je schuift ze er als het ware in, dan zit het vak op zijn plek en kan je de 2 schroefjes vastdraaien die onder het lampje komen !

@ kimmy: als je gaat kitten , krijg je hem niet zo makkelijk meer los !! + dat de kit met een warme zomer mss gaat stinken en loslaten ! lijkt mij ! :angel

Dat brillenvak zit aan de voorkant ( waar je bril in gaat ) met klemmetjes vast. Je schuift ze er als het ware in, dan zit het vak op zijn plek en kan je de 2 schroefjes vastdraaien die onder het lampje komen !

@ kimmy: als je gaat kitten , krijg je hem niet zo makkelijk meer los !! + dat de kit met een warme zomer mss gaat stinken en loslaten ! lijkt mij ! :angel

origineel gepost door kimmiej666

09082010318-1.jpg

het gewone lampje past er ook gewoon in Kimmie..

De B2 is ook geleverd met brillenvakje en gewoon lampje.

StekTuning023.jpg

Corsametirmschers039.jpg

Willem

origineel gepost door kimmiej666

09082010318-1.jpg

het gewone lampje past er ook gewoon in Kimmie..

De B2 is ook geleverd met brillenvakje en gewoon lampje.

StekTuning023.jpg

Corsametirmschers039.jpg

Willem

Speaker bedankt! ik ga het op die manier proberen!

en willem ik zag idd op ebay ook al een paar met gewone interieur verlichting!

Erwin

Speaker bedankt! ik ga het op die manier proberen!

en willem ik zag idd op ebay ook al een paar met gewone interieur verlichting!

Erwin

Bij ons kon je iid 1 beugel erin klikken, maar voor die andere was geen ruimte voor schroeven of zou dwars door het dak moeten gaan :o, en kit die ik gebruik is wel behoorlijk goed spul en ruikt niet.. Sikaflex 221

Bij ons kon je iid 1 beugel erin klikken, maar voor die andere was geen ruimte voor schroeven of zou dwars door het dak moeten gaan :o, en kit die ik gebruik is wel behoorlijk goed spul en ruikt niet.. Sikaflex 221

Allen zeer bedankt het is gelukt!

en met de orginele lamp!

en geen kit of iets gebruikt gewoon 2 mooie zwarte schroefjes!

21112010158.jpg

Erwin

Allen zeer bedankt het is gelukt!

en met de orginele lamp!

en geen kit of iets gebruikt gewoon 2 mooie zwarte schroefjes!

21112010158.jpg

Erwin

Ziet er goed uit.

En dat brillen vakje is echt geweldig.

Vooral om dat de deur vakken zo ontiegelijk klein zijn. :(

Terug
Naar boven