• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opbergvak/Brillenvak bevestigen. GELUKT! nu voor henk insign

origineel gepost door Erwin1987

euhm...nou ik heb ze van een sorry voor mijn taal gebruik citroen xsara of hoe je dat ook mag schrijven.

die kun je aan de onderzijde alle overige stukjes plastic eraf halen zodat je een rond gedeelte overhoudt,

hier tap je draad op en daar draai je dan vervolgens een moer op! en deze sproeiers zijn hetzelfde als van de insignia!

kan wel foto's maken als je intresse hebt.

Erwin

Beetje late reactie van mij,

was het berichtje kwijt:hmmz

Dat wil ik ook wel proberen!! Als je een paar foto's zou

willen posten, zou dat natuurlijk geweldig zijn.:thumbup

Heb nu dus een setje originele

insignia sproeiers over. Liefhebbers??

ja hoor dat wil ik wel doen voor je!

zal ze zo ff maken.

heb niet meer van de how to wel dat ze op de auto zitten.

maar het was vrij makkelijk, gewoon onderste gedeelte zo rond mogelijk maken en dan draad er over heen tappen. de sproeiers zijn zelf veel beter!!!

Erwin

25112010166.jpg

25112010164.jpg

25112010163.jpg

Speciaal voor henk,

helaas wat ik al zei geen foto's van de how to omdat ze er al een half jaar op zitten, dat roestige op die foto is een ringetje die niet van rvs is, tip koop een rvs ringetje ga ik ook doen, zoals je ziet op de foto vanaf de onderkant. zit er een moer op, dus onderkant spoeier zo rond mogelijk maken door al het overige plastic eraf te halen en dan draad erop tappen.

Erwin

ja hoor dat wil ik wel doen voor je!

zal ze zo ff maken.

heb niet meer van de how to wel dat ze op de auto zitten.

maar het was vrij makkelijk, gewoon onderste gedeelte zo rond mogelijk maken en dan draad er over heen tappen. de sproeiers zijn zelf veel beter!!!

Erwin

Speciaal voor henk,

helaas wat ik al zei geen foto's van de how to omdat ze er al een half jaar op zitten, dat roestige op die foto is een ringetje die niet van rvs is, tip koop een rvs ringetje ga ik ook doen, zoals je ziet op de foto vanaf de onderkant. zit er een moer op, dus onderkant spoeier zo rond mogelijk maken door al het overige plastic eraf te halen en dan draad erop tappen.

Erwin

Geweldig gedaan!!!

Ik ga op zoek naar die sproeiers:thumbup

Hartelijk dank voor de moeite!!

25112010166.jpg

25112010164.jpg

25112010163.jpg

Speciaal voor henk,

Erwin

Speciaal voor henk,

Erwin

Geweldig gedaan!!!

Ik ga op zoek naar die sproeiers:thumbup

Hartelijk dank voor de moeite!!

No problem!

Als je nog iets wil vragen tegen de tijd u2u me maar ofzo!

Erwin

Komt goed Erwin!!:thumbup

No problem!

Als je nog iets wil vragen tegen de tijd u2u me maar ofzo!

Erwin

Komt goed Erwin!!:thumbup

Terug
Naar boven