Ik ben bezig met een 1.9s te reviseren. Dit is een motor die origineel niet in mijn Manta lag, maar omdat alles zo origineel mogelijk moet zijn (dus ook het motornummer) ben ik deze over aan het tikken. De cijfers en de letter 's' heb ik natuurlijk wel, alleen het sterretje niet. Zijn deze ergens te verkrijgen of te lenen? Wie weet hoe en wat? Heb ook al zitten denken om met een + teken te maken, maar kan geen + slegletter vinden..
Dus wellicht heeft een 'opel' revisieboer zoiets wel liggen. Er moet ook het een en ander gedaan worden wat ik niet zelf kan (honen, overmaat zuigers erin etc.)
Iemand een adres waar ze bekend zijn met CIH motoren? Ik laat ze liever door een kenner doen, dan door een algemeen revisiebedrijf/persoon. Liefst in het zuiden of midden van het land.
Dus wellicht heeft een 'opel' revisieboer zoiets wel liggen. Er moet ook het een en ander gedaan worden wat ik niet zelf kan (honen, overmaat zuigers erin etc.)
Iemand een adres waar ze bekend zijn met CIH motoren? Ik laat ze liever door een kenner doen, dan door een algemeen revisiebedrijf/persoon. Liefst in het zuiden of midden van het land.