• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OPC & Remus

De kant en klare dempers van simons zijn K...T Vaak zitten hier restrictie's in (dunne stukken) wat dus weer de stroming verziekt :swear.

Bij een 63mm uitlaat zetten ze er een sierstuk op met een binnen diameter van 55mm:sleeping.

Daarom bouw ik de uitlaten altijd op maat en ook de pasvorm is niet altijd best maar dat is bij meer uitlaten een probleem vooral als de auto verlaagd is.

mn mattie martijn,heefd ook een remus onder zn zaffie opc.

staat heel erg stoer,en klinkt ook erg netjes.

ook omdat hier in rijnmond veel db controlles zijn,hebben wij liever geen blerpijpen.

ik vind het nog steeds erg leuk en mooi om te horen,maar heb er geen 270 euro bekeuring voor over en een herkeuring bij de rdw.

ik ben in december op de essen autobeurs geweest in duitsland.

daar verkochten ze diverse 3inch lexmaul uitlaten......erg vet.

de beursprijs was alleen erg duur.....

ik vraag me ook af of een 3 inch op maat stil is,en stil blijft.

ik heb bv nu,een jappendemper op de astra g turbo zitten(kado).

maar heb er voor de zekerheid een -30% db tussendemper voor gezet.is nu nog iets stiller.

veel e-keur sportuitlaten zijn idd vol met restricties,en schottenboxen.

of gewoon van staal om de prijs te drukken.

maargoed........

wil ooit ook nogges een vette pijp van front to back,in 3 inch rvs....alst maar stil is!!!!!

Het geluid kan naar wens gemaakt worden met verschillende dempers.

En anders kan er voor controles een bedienbare klep in de uitlaat gemonteerd worden.

heb een Sebring eronder zitten en klinkt heel bescheiden, mijn originele einddemper zat dicht was helemaal verrot.

Wat een verschil als je er dan weer een knappe pot onder doet!!

Heb vandaag het Simons 63mm systeem laten monteren. WOW. Echt een super geluid als je op het gas gaat,

vooral vanaf 3000 rpm. Bij rustig rijden is het systeem niet irritant en/ of overheersend. Echt een mooi systeem.

Ik heb een Green vervangingsfilter en deze hoor je nog meer. Ik was van plan nog een 57i kitje te monteren maar ik denk dat dat (voor mij) over done is.

Ga eerst genieten van dit systeem. :thumbup

Terug
Naar boven