• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OPC-Line pakket Vectra C GTS 2008

Iets langer geduurd dan verwacht maar nu toch eindelijk m'n voorbumper voorzien van de pdc-gaten en koplampsproeier-gaten:jerry

De pdc-gaten maken en natuurlijk alles netjes afwerken:thumbup

OPC-bumper002.jpg

En in totaal 4 stuks

OPC-bumper001.jpg

Verder met de gaten voor de koplampsproeiers

OPC-bumper003.jpg

Wat er dan weer zo uit komt te zien als het klaar is

OPC-bumper005.jpg

OPC-bumper004.jpg

En het totaalplaatje ziet er dan uiteindelijk zo uit:thumbup

OPC-bumper006.jpg

Nu is het wachten op de spuiter en hopelijk krijg ik deze week nog telefoon van hem zodat het ombouwen kan beginnen:D

Trouwens, het hele pakket heeft me bij de dealer 250 meer gekost... Dus zo'n enorme ramp was dat nou ook weer niet:jerry

origineel gepost door OPC-lijntje

Trouwens, het hele pakket heeft me bij de dealer 250 meer gekost... Dus zo'n enorme ramp was dat nou ook weer niet:jerry

is toch bijna een bumper die gespoten moet worden :D!

origineel gepost door stefan m.

origineel gepost door OPC-lijntje

is toch bijna een bumper die gespoten moet worden :D!

Ja en de totaal waarde van jou vec in de staat waarin die nu verkeerd:P

Jan

Ik vind dat nogal wat€250,- verschil. Zijn toch heel wat dagen dat ik er niet mee op zak loop hoor..

Maar met een beetje kien uitzoeken had je bij wijze van een heelijk weekend op vakantie kunnen gaan, naar een niet al te duur park...

Hallo,

Heb je de bevestiging van de Sensoren er ook al ingeplakt, voor dat hij naar de spuiter ging, of ga je dat achteraf doen :hmmz

Ziet er anders goed uit :thumbup ;)

Groetjes, Joche

Na ruim een week zijn dan vandaag eindelijk alle spullen erop gekomen!!!

Hierbij alvast een paar (simpele) foto's, voor het té donker zou worden!

VectraGTSOPC-Line001.jpg

VectraGTSOPC-Line002.jpg

VectraGTSOPC-Line003.jpg

VectraGTSOPC-Line004.jpg

VectraGTSOPC-Line005.jpg

VectraGTSOPC-Line006.jpg

Zoals jullie zien is het nog niet helemaal af! De dubbele uitlaat (ja ik heb toch maar voor de dubbele gekozen, ben nu toch bezig :jerry)

Hopelijk volgende week tijd voor, druk weekend voor de boeg helaas:thumbdown

Klopt wel ja... Maar niet meer dan bij een af-fabriek auto. De originele bumper was net zo hoor:thumbdown

Denk dat dat meer aan het materiaal ligt. Ze maken hem gewoon op het kleurnummer dus er mag geen afwijking in zitten in de kleur. Blijft een knullig gezicht mja, niks aan te doen:thumbdown

Zeer Mooooooie set zeg!! :wors

Alleen inderdaad wel erg kleurverschil die voorbumper op de foto :hmmz:hmmz

Groet,

Leeric.

de achterbumper heeft het kleurverschil ook en die is er niet nieuw opgekomen. Zat die spoiler er op de kofferbak er ook al op of is die nieuw?

Niet nieuw inderdaad die achterbumper. Maar het gaat erom dat voor- en achterbumper van hetzelfde materiaal zijn. Zoals eerder gezegd, af fabriek hebben ze het ook allemaal hoor:thumbdown

Ligt dus niet aan de spuiter maar aan het materiaal:thumbdown

De achterklepspoiler is er nieuw op gekomen maar is in dit geval misschien té klein om het verschil goed te kunnen zien. En dan daarbij, foto's zijn nog weer anders dan de realiteit. Feit blijft dat er kleurverschil in zit en ik blijf erbij dat het aan het materiaal ligt.

Terug
Naar boven