• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OPC-Line pakket Vectra C GTS 2008

Staat hem goed dit setje..

Kleurverschil is inderdaad niet te voorkomen, zeker niet bij zilver grijs. Als je alleen al blanke lak over spuit krijg je al kleur verschil. Fraai is anders maar af fabriek is het ook al zo.

Op kleurnummer maken zegt ook niet zo veel want in deze kleur heb je meerdere tinten, en dat op het zelfde kleurnummer..

:thumbup:thumbup:thumbup erg gaaf,heb je nu je bestaande koplampsproeiers kunnen gebruiken?

O ja en je velgen zijn nu echt aan de kleine kant (no offence:D)

Thnx all voor de toffe reacties!!!:thumbup

Door het pakket vallen de wielen wel wat kleiner uit ja, was mij ook al opgevallen. Maar zoals eerder gezegd vind ik het wel even prima zo.

Zoals het er nu naar uit ziet komt de uitlaat er aankomende zaterdag onder!!! Uiteraard volgen de foto's vanzelf weer van dit moois:thumbup

origineel gepost door ahrend

:thumbup:thumbup:thumbup erg gaaf,heb je nu je bestaande koplampsproeiers kunnen gebruiken?

O ja en je velgen zijn nu echt aan de kleine kant (no offence:D)

Bestaande koplampsproeiers heb ik kunnen gebruiken ja. Was gewoon een kwestie van het gat op de juiste maat maken en alles overzetten, geen probleem dus:thumbup

Kijk trouwens voor de gein is hier naar het kleurverschil van waarschijnlijk een originele OPC :thumbdown

Ff plaatje klikken voor vergroting...

Dikke wielen trouwens :wub:wub:wub:wub

origineel gepost door OPC-lijntje

Kijk trouwens voor de gein is hier naar het kleurverschil van waarschijnlijk een originele OPC :thumbdown

Ff plaatje klikken voor vergroting...

Dikke wielen trouwens :wub:wub:wub:wub

Dat kleurverschil op die foto is idd beneden alle peil. Ik vind het bij jou nog wel mee vallen.

Zier er erg goed uit je vec:thumbup:kewlpics, Als het een station was werd ik bijna jalours:D

Save driving Jurgen

Zo dan! Zoals verwacht is vandaag dan eindelijk de dubbele uitlaat er onder gekomen!:wub

Net nog even op pad geweest voor een paar foto's... Die spreken voor zich lijkt me:kewlpics

1013.jpg

1011.jpg

1012.jpg

1010.jpg

1014.jpg

1018.jpg

1019.jpg

1015.jpg

1020.jpg

1021.jpg

1022.jpg

Mooi setje bumpers hoor. Ik wil verder niet zeiken maar er is kleurverschil en er is kleurverschil. Ik vind deze bumpers er toch wel erg uitspringen. Lijken wel een tint te donker.

Ik had het je al eerder gezegd, er zijn meerder tinten in één kleurnummer, ook van zilver grijs. Ik zou er toch nog een keer naar laten kijken hoor..

origineel gepost door GTS2.2DTI

Mooi setje bumpers hoor. Ik wil verder niet zeiken maar er is kleurverschil en er is kleurverschil. Ik vind deze bumpers er toch wel erg uitspringen. Lijken wel een tint te donker.

Ik had het je al eerder gezegd, er zijn meerder tinten in één kleurnummer, ook van zilver grijs. Ik zou er toch nog een keer naar laten kijken hoor..

Mijn GTS (moonland grijs)had zeker zoveel kleurverschil in de bumpers en was niet overgespoten, ook mijn station heeft kleurverschil in de bumpers.

Jan

Hallo,

Ziet er mooi uit een mooie set :thumbup, kleurverschil zit er altijd wel in, maar ik vind het ook wel een beetje veel :hmmz

Vooral bij de achterklepspoiler, en de koplampsproeier die waarschijnlijk niet gespoten zijn, vind ik het erg opvallen.

Ik heb toen ook wat delen laten spuiten aan mijn Vectra, daarvoor demonteert mijn garage dan de benzineklep, en aan de hand daarvan word de verf gemaakt, en ik moet zeggen dat werkt prima ;)

Op de foto's ziet het er mischien ook erger uit dan het in het echt is, en de uitlaten maken het toch wel af :thumbup ;)

Groetjes, Joche

Terug
Naar boven