• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OPC-Line pakket Vectra C GTS 2008

Haha:D

Dan heb je mijn benzineklep nog niet gezien:o :o :o Het is maar goed dat de spuiter die niet als voorbeeld heeft genomen anders was het nog vele malen erger geweest vrees ik:D

Bij lichte kleuren zie je altijd kleurverschil in de bumpers! En mensen, als jullie het niet geloven, kijk voor de gein even naar je eigen auto! Bumpers, deurgrepen en benzineklep zijn allemaal anders qua kleur als de metalen delen van de auto. Het zit er nou eenmaal in, ik heb er geen problemen mee dus so be it:thumbup

Er is niks aan te doen, af fabriek is het zeker zo erg.

Ben inderdaad ook blij dat ik voor de dubbele uitlaat ben gegaan! Maakt hem helemaal af zo!

gewoon ff niet meer wassen, dan zie je het niet meer..

sorry geintje.

dikke sjieke C, ik hoop die stap ook ooit eens te maken.

origineel gepost door janneman vectra c

origineel gepost door OPC-lijntje

Klopt wel ja, maar het verschil is er zeker wel hoor!

Laten we nu maar stoppen over dat kleurverschil:fy1

Jan

het punt is idd gemaakt:vertag

moet een keer klaar zijn natuurlijk:thumbup

origineel gepost door opel-limbo

Kwijl kwijl!!!

Ik herhaal!!! HEAVEY C, alleen vind ik die klep-achtige ding bij de koplamp universeel lelijk. Kan dat ding gewoon niet eraf ofzo?? Voor de rest een MACHTIG MOOIE BAK!!

[/quote]

Ik herhaal!!! HEAVEY C, alleen vind ik die klep-achtige ding bij de koplamp universeel lelijk. Kan dat ding gewoon niet eraf ofzo?? Voor de rest een MACHTIG MOOIE BAK!! [/quote]

dat klep-achtige ding is de koplampsproeier, dus kan er niet af en als opc-lijntje xenon erop heeft zitten is het zelfs verplicht, volgens mij.

mooi geworden b.t.w. :thumbup

Klopt inderdaad. Het is van de koplampsproeiers. Vind trouwens dit al een hele verbetering ten opzichte van het 2002/2005 model maar dat is mijn mening dan weer.

origineel gepost door DOCTOR007

oke dus als ik het goed begrepen heb zit daaronder een sproei systeem?!?

Klopt helemaal:thumbup

als de wagen helemaal overgespoten zou zijn geweest, had je dan ook nog kleur verschil gehad. ik heb onder mijn b een i500 hangen en daar heb ik helemaal geen kleurverschil bij. ik heb wel is op tv gezien dat ze bij een auto op verschillende plekken met een soort van camera de kleur gingen "meten"

Bovenstaand verhaal eens even doorgelezen, wat mij niet helemaal duidelijk geworden is:

ik ben zelf in bezit van de gefacelifte gts dus heb standaard geen zichtbare uitlaten.

kan ik nu het onderste deel van de bumper losnemen en hier een opc onderstuk voor monteren?

of is de enige optie een complete bumper te kopen van voor de facelift en deze voorzien van een opc-onderstuk?

Of is de enige optie een complete bumper te kopen van voor de facelift, en deze voorzien van een opc-onderstuk?[/quote]

Dit moet je doen inderdaad. :(

Groeten Jurgen,

Terug
Naar boven