• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OPC spoiler op een Hatchback?

DarkSpeeder

Post weinig
Ik ben al een tijdje opzoek naar een OPC spoiler voor op mijn astra G HB, nou heb ik er een gevonden maar nou vroeg ik mij af of er verschillen zijn in de afmetingen voor bijvoorbeeld een coupe spoiler en een hatchback.

coupe is geen opc, dus al heb je een OPC spoiler, is die automatisch voor een hatchback, en anders is het geen echte opc spoiler

ik zou het voor de zekerheid nog ff navragen, dan weet je ook meteen zeker dat de pasvorm goed is.

ksnap niet waarom iedereen dat zegt :)

ik heb dus een originele opc spoiler van een opc op mijn coupe staan :)

ABCD0092.jpg

geakkk.. past dat gewoon :wtf

gelukkig heb ik niet zon wasrek nodig, ik heb een droger thuis :jerry

hahaha :) ja op mijn wagen zit alles van opc e :) dus spoiler kon niet ontbreken heb het geprobeerd en het past :)

wel maar heeeeeeeeeeeeeeeeeel nipt :jerry maar het past :jerry

en het droog mijn kleren terwijl ik naar het werk rijd :)

jij betaalt nog maar stroom en water aan je droger dion :jerry :jerry :jerry

@opel-motorsport wrote:hahaha :) ja op mijn wagen zit alles van opc e :) dus spoiler kon niet ontbreken heb het geprobeerd en het past :)

wel maar heeeeeeeeeeeeeeeeeel nipt :jerry maar het past :jerry

en het droog mijn kleren terwijl ik naar het werk rijd :)

jij betaalt nog maar stroom en water aan je droger dion :jerry :jerry :jerry

hahahaha, maar het ziet er wel gaaf uit :thumb

Ik heb voor een OPC spoiler gekozen inplaats van een IRMSCHER vanwege dat iemand mij verteld had dat ik anders mijn achter ruitenwisser zou moeten demonteren, dus de oplossing in mijn ogen was een iets hogere spoiler.

Moet zeggen het geeft de auto wat meer uitstraling.

als je een echte irmscher achterspoiler zou halen, zou je naar mijn weten de ruitenwisser behouden hoor.

dacht ik altijd. ;)

@opel-motorsport wrote:@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:@opel-motorsport wrote:thx mannen :)

Ik wou net zeggen, staat zeker niet lelijk! Beunen is een kunst!

en jij kan het weten :) hebt em namelijk al in het echt gezien :) beunen kan ook niet iedereen hoor :)

maar na mr-t zijn wagen gezien te hebben kan hij er namelijk ook wat van :D

Dank u, dank u... Ik ben van de praktische opties voor de onpraktische ideeen. Gewoon DTM Remus met een trekhaak plaatsen. niets mis mee. Audio aanleggen zonder boren, geen probleem. Back even on-topic. Heb een coupe spoilert besteld.

Terug
Naar boven