• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opc stuur versus origineel

origineel gepost door speaker

origineel gepost door c-dett16v

kijk eens op ebay.co.uk voor airbags. voor 30 tot 50 GBP heb je er wel eentje !! alleen zijn het daar VRX ipv OPC

allemaal 4 spaak in engeland.........:sleeping

ebay.de heeft wat ik zoek alleen behoorlijk aan de prijs:o

3-spaak en 39GBP is niet echt redelijk aan de prijs hoor !! :P

( zeker niet als je 900 euro uitgeeft aan een lederen interieurtje !! )

was 950:angel

misschien kan je de airbag er uit schroeven en de jouwe op die plaats doen, hoef je verder ook niks te rommelen !!

misschien kan je de airbag er uit schroeven en de jouwe op die plaats doen, hoef je verder ook niks te rommelen !!

hoe bedoel je?

De airbag zit op de plastic omhulsel gebout ( zie 2e foto van Ebay ) Als je nou jou airbag op het omhulsel van die van ebay kan bouten , dan hoef je geen omhulsel te gan aanpassen en ook niet een 'niet-vectra'-airbag te gebruiken. Snap je ?!

dat is helaas bij de veccie c niet meer mogelijk speaker, bij de veccie b kon dat nog wel.

ik praat nu uit eigen ervaring!

de airbagbank (ja daar issie weer) heeft 2e hands driespaaks airbags liggen, die worden voordat ze (door)verkocht worden allemaal gecontroleerd.

kijk anders even op onderdelenlijn.nl, wie weet heeft een sloop hem nog ergens liggen.

wel ff goed opletten dat het een 2 stage airbag is!

Greetz, Bono

:afro

origineel gepost door bono

dat is helaas bij de veccie c niet meer mogelijk speaker, bij de veccie b kon dat nog wel.

ik praat nu uit eigen ervaring!

de airbagbank (ja daar issie weer) heeft 2e hands driespaaks airbags liggen, die worden voordat ze (door)verkocht worden allemaal gecontroleerd.

kijk anders even op onderdelenlijn.nl, wie weet heeft een sloop hem nog ergens liggen.

wel ff goed opletten dat het een 2 stage airbag is!

Greetz, Bono

ik zoek nu inderdaad een 2 pins (geel en paars) opc airbag.

en de stuur bediening uit een vroege vectra 3 spaaks die dezelfde montage als de opc had/heeft

als ik jou was zou ik voor die airbag gewoon weer ff de airbagbank bellen, die kunnen je zo vertellen of ze de bewuste airbag hebben liggen.

zij verkopen ook sturen, hebben zij niks dan, anders gewoon de sloop, zoals al eerder vermeld > onderdelenlijn.nl

Succes..

Greetz, Bono

origineel gepost door bono

als ik jou was zou ik voor die airbag gewoon weer ff de airbagbank bellen, die kunnen je zo vertellen of ze de bewuste airbag hebben liggen.

zij verkopen ook sturen, hebben zij niks dan, anders gewoon de sloop, zoals al eerder vermeld > onderdelenlijn.nl

Succes..

Greetz, Bono

airbag kost bij hen 395,-

nu al een gezien voor 250,-

update for today,

Hij zit erinking:

en alles werkt:angel

heb dus een setje stuurwielbediening gevonden met kleine stekker a 30,-

en een nieuwe 2 pins airbag passend in opc stuur a 215,-

ziet er zeer dik uit, zal wel een foto maken als ik weer thuis ben.

greetz,

moshe

update for today,

Hij zit erinking:

heb dus een setje stuurwielbediening gevonden met kleine stekker a 30,-

en een nieuwe 2 pins airbag passend in opc stuur a 215,-

ziet er zeer dik uit, zal wel een foto maken als ik weer thuis ben.

greetz,

moshe

Ben benieuwd naar de :kewlpics

Idd ben wel benieuwd naar de foto's en jammer dat je auto er niet was. Zal zo snel mogelijk werkende foto's maken van de UHP4. Heb ook even de foto's in de andere topic geplaatst

update for today,

Hij zit erinking:

Je hebt de airbag ook al uitgeprobeerd :hmmz

Maar het is een erg mooi stuurtje.

Nu nog OPC tellers er bij en stoelen?

Terug
Naar boven