• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OPC velgen

musti20

Post weleens wat
Weet iemand misschien hoe deze OPC velgen heten?

Opel_Vectra_C_OPC-Line.jpg

Kijk die zocht ik ook op ebay kon ze alleen niet vinden, is het makkelijk om spullen van ebay te bestellen of bieden?

Bedankt voor je reactie!

Gr. Mustafa

ja hoor en hartstikke verslavend ook.

al zou ik velgen op gaan halen ipv verzenden.

Dit ivm waarschijnlijk hoge aanschafkosten en het is niet zomaar een pakketje.

ik ben mijn Irmschers gaan halen in Karlsruhe.

was ff op en neer 1100km ofzo, maar dat is geen straf hoor om te mogen rijden in de vec king:

als je ze in de UK gaat halen, zou ik ze een beetje in de buurt van de tunnel zoeken.

is voor een dagtrip de snelste en goedkoopste manier om op het eiland te komen.

Heeft dit ook een Nederlandse of een Duitse naam?

Ik kan ze op duitse ebay site niet vinden. Lijkt me toch makkelijker om naar Duitsland te reizen dan Engeland 😁

Ben benieuwd wat verzendkosten zijn.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Idd, wou ze ook voor 18" op mijn vec maar het prijskaartje is NET te hoog voor me. Some day... :wub

Pff ja ze zijn wel iets te duur maar eerlijk is eerlijk ze passen dik onder een vectra c:cool:

Idd daarom dat ik zeg: some day :wub

;) komt er wel eens van maar dit jaar zullen ze er nog niet ondersteken :D

Op 18" vind ik de 11-spaaks speedline velgen stukken mooier.

Helaas kan ik me met de kilometers die ik per jaar afleg geen 18" verantwoorden. Dan betaal ik me blauw aan de diesel en het rubber.

Vriend ze zijn echt dodelijk!!!

Woow ik wil ze ook!:shock:

Kan je zo'n setje niet voor 500/600 euro vinden? :(

Zijn idd snowflakes dacht dat ze ook OPC II velgen genoemd worden, ik heb ze namelijk ook en ze zijn helaas best lastig te vinden in Nederland, op e-bay in Duitsland komen ze regelmatig voorbij maar ja goedkoop zijn ze niet, en nieuw tja alleen de banden kosten al bijna €1000,- en dan heb je nog geen velgen.

Ik heb die van mij via marktplaats van een belg gekocht voor €1000,- incl banden maar deze banden waren behoorlijk aan het cuppen en heb er toen voor nog eens €1000,- nieuwe banden op moeten leggen dus tel uit je winst.

Maar feit is dat ze super mooi zijn op een vectra en heb er nog geen moment spijt van.

100_4165verkleind.jpg

Terug
Naar boven