• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opcom bij Vectra C

Project307

Post weinig
Ik heb een Vectra C gts en mijn vraag is of je met de Opcom de knipperlichten naar US kan zetten, zodat de knipperlichten meebranden met de stadslichten. Als je knippert gaan de knipperlichten volledig uit en aan. Is dit mogelijk?

Groeten

hoi

ik heb ook us modules maar mijn vec c1 blijft storing aangeven dat mijn lampen kapor zijn

hoe kan ik dit het beste doen

mvg opeloss

@opeloss wrote:hoi

ik heb ook us modules maar mijn vec c1 blijft storing aangeven dat mijn lampen kapor zijn

hoe kan ik dit het beste doen

mvg opeloss

Hoi

De modules zitten er nog niet op bij mij dus kan niet zeggen of er storing is of niet.

Kan je die storing niet laten wegschrijven?

Mvg

oke dat kan ik wel eens informeren

maar ik heb can-bus dus weet niet of dat kan

maar laat ik je nog wel even weten

mvg

ik heb de happylightshow

maar kan niet de fusie

die u wil wel

bij af slaan mistlamp mee aan gaat

als je de auto start je mislampen aan gaan als daglicht

grootlicht dat je mistlamp ook aan gaat

enzo

Ik had laatst iets van wim-v6 het Forum Goeroe gelezen, de stadslichter eruit halen dan nemen bij de vectra C de knipperlichten deze over en gaan continu branden, en als je de handel bediend weer knipperen...

Jup, richting aanwijzers gaan op halve sterkte branden als je de stadslichten eruit haalt.

Gevolg is wel, dat je een storing op het display krijgt, net als met het inbouwen van de US-Module (lang leven Can-Bus!!

het probleem zit m namelijk bij de Us-module in dat het knipperlicht niet gecontroleerd kan worden als deze niet word gebruikt (diode)

Ik dacht dat de Vectra-C oranje kapjes voor de voorknippers had.

Dan is er wel de mogenlijkheid om dubbelpolige fittingen in de bouwen, zodat je geen storing meer krijgt.

Als je Dubbelpolig inbouwd, dan sluit je de verlichting aan zoals hij origineel al zit:

- Stadslicht op 5watt gedeelte van het bolletje

- Knipperlicht op het 21watt gedeelte van het bolletje..

Willem

Terug
Naar boven