Hallo forumleden,
Miss herinneren jullie zich nog dat ik een Op-Com 1.39 had besteld via eBay, maar er iets mee scheelde.
Na contact met een (zeer correcte) verkoper kreeg ik een nieuwe toegestuurd.
Zelfs één met versie 1.44
Nu alles goed, ik wou graag mijn boordcomputer instellen...
Ik sluit alles aan, start op met het nederlands stuurprogramma.
Ik lees alles eens uit en hij werkt perfect naar behoren.
Nu wou ik mijn boordcomputer activeren, dus ik ga naar infotainment en mijn display,
maar als ik naar Program config. variant (ofzoiets) ga, waar ik het kan instellen, wil hij niet openen met de melding "Software (nog) niet beschikbaar. Vraag naar ... en dan enkele codes" Misschien is het iets stom, iets dat makkelijk op te lossen valt...
Ik rijd met een Astra GTC Cosmo 2005 en aan de opcom te zien is de display ook van 2005 (evenals de CD70). De rest van de menus bij mijn display kan ik wel allemaal openen, enkel dat eene niet.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen,
Jeffrey
Miss herinneren jullie zich nog dat ik een Op-Com 1.39 had besteld via eBay, maar er iets mee scheelde.
Na contact met een (zeer correcte) verkoper kreeg ik een nieuwe toegestuurd.
Zelfs één met versie 1.44
Nu alles goed, ik wou graag mijn boordcomputer instellen...
Ik sluit alles aan, start op met het nederlands stuurprogramma.
Ik lees alles eens uit en hij werkt perfect naar behoren.
Nu wou ik mijn boordcomputer activeren, dus ik ga naar infotainment en mijn display,
maar als ik naar Program config. variant (ofzoiets) ga, waar ik het kan instellen, wil hij niet openen met de melding "Software (nog) niet beschikbaar. Vraag naar ... en dan enkele codes" Misschien is het iets stom, iets dat makkelijk op te lossen valt...
Ik rijd met een Astra GTC Cosmo 2005 en aan de opcom te zien is de display ook van 2005 (evenals de CD70). De rest van de menus bij mijn display kan ik wel allemaal openen, enkel dat eene niet.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen,
Jeffrey