• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opcom tips and tricks

In het verleden ging de raam naar beneden als ik mijn schakelaar ff ingedrukt hield.

Tegenwoordig niet meer, is dit ook in te stellen met de opcom?

Ps. is er ook ergens een fatsoenlijke manual ?

ruiten resetten:

raam in gesloten toestand zetten.

Knop 2seconden op sluiten drukken.

zo de ruit gaat weer automatisch op en neer.

dit met elk electrische raam herhalen.

Willem

ruiten resetten:

raam in gesloten toestand zetten.

Knop 2seconden op sluiten drukken.

zo de ruit gaat weer automatisch op en neer.

dit met elk electrische raam herhalen.

Willem

Dat van DDS zou ik ook wel eens willen weten.

Ik weet al wel ALS je het aan zet je ook de knop er voor moet hebben op je dashbord.

Ik weet al wel ALS je het aan zet je ook de knop er voor moet hebben op je dashbord.

origineel gepost door stefanDTI

Die knop fiks je er zo bij dat is het probleem niet. Als je DDS wilt heb je een bepaalde ABS pomp nodig die de juiste software heeft. Ik ben op internet een keer een lijst tegen gekomen met pompen die het ondersteunen. Waar weet ik zo niet meer, zoek er nu zelf ook om:jerry

origineel gepost door stefanDTI

Die knop fiks je er zo bij dat is het probleem niet. Als je DDS wilt heb je een bepaalde ABS pomp nodig die de juiste software heeft. Ik ben op internet een keer een lijst tegen gekomen met pompen die het ondersteunen. Waar weet ik zo niet meer, zoek er nu zelf ook om:jerry

Terug
Naar boven