• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel 18 punten testdag.

Ik ben ook geweest bij merel opel dealer den helder, mijn auto kwam zonder problemen door de test en heb meteen een winterplan genomen.

ik ben geweest.

Rijssen Opel Wolves

deden zonder vragen het huis merk olie bijvullen terwijl ik speciale olie gebruik(dikker) tegen het lekken langs de klepsteel rubbers...

niet leuk maar wagen voor de rest 100% in orde:afro:D

Ik heb men Astra H (2005) laten testen bij van Mill in Gorinchem, was binnen het uur aan de beurt en getest, ging als een speer zo snel, hadden ook 2 monteurs op een brug staan, een andere monteur af en aan de wagens naar binnen rijden en direct remmen test, niets op aan te merken.

Het was enkel een beetje zuur te moeten constateren dat de accu vervangen diende te worden anders geen certificaat, de boot daardoor afgehouden, daar een goede kennis in de accuhandel werkzaam is, deze er een klein uurtje later naar laten kijken en testen, en wat blijkt, de accu is gewoon nog goed, niks mis mee.

Jammer dat de Opel een afspraak wilde laten maken, maar daar ga ik niet op in, ik wacht wel tot die echt de geest geeft, en dan is het nog vroeg genoeg een accu wisselen, loop wel daardoor het risico ergens stil te komen staan, maar ja je kan niet alles hebben in het leven.

Jammer van dit voorval, volgend jaar beter.

Wel een Opel agenda en een voorruitscherm tegen bevriezen gekregen, ook leuk.

Mvgr Jan

ik ben geweest.

Rijssen Opel Wolves

deden zonder vragen het huis merk olie bijvullen terwijl ik speciale olie gebruik(dikker) tegen het lekken langs de klepsteel rubbers...

niet leuk maar wagen voor de rest 100% in orde:afro:D

Terug
Naar boven