• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Adam GESPOT

idd nog een weekje en dan weer een nieuwe tuut.

heb merendeel altijd corsa d gereden maar de adam is weer heel wat anders!

idd een stukje kleiner!

heb een 70pk tje gekocht met radio cd en blue tooth!

ben geen race eend dus die 100 pk hoeft voor mij niet.

is een nieuwe adam die geannuleert is omdat de klant niet met geld over de brug kwam.

hij heeft annuleringskosten moeten betalen en dat bedrag ging van de nieuwprijs af!

vanmiddag ff spyshot gemaakt:

komt over motorkap,dak en achterkant nog een racevlagbies op.

aan de zijkant waarschijnlijk ook nog iets maar dat wordt dinsdag besloten.

ik kwam deze net tegen op facebook

421348_609579672395162_1122278983_n.jpg

Vanmorgen op de Backer en Ruebweg in Breda een witte met zwart dak en groene spiegels. Kwam vanaf de A16.

Ik kom nu bijna elke ochtend tussen Helmond en Stiphout een rode Adam tegen. Volgens mij staat er reclame aan de zijkant.

Race eend?

Heb die 100 pk gereden maar dat ding is niet vooruit te komen. Het voelt totaal niet als 100 pk. Heb er verder heel zuinig proberen te rijden maar zuiniger dan 1 op 16.3 kwam ik niet. Ik vind dat geen prestatie. Verder zijn het wel leuke auto's zien er mooi uit en van binnen helemaal netjes

Promotionele Adam van Opel Broekhuis Arnhem 2x gespot gisteren. Tweede keer maar even een foto gemaakt. De kleurstelling is even wennen maar ik vind m best okay ;)

ftmsgh.jpg

Deze staat nu als promo voor de zaak van Broekhuis Ede met de tekst AD in het zwart, de zwarte die je nog net ziet heeft nu de tekst AM in het wit erop staan.

DSC00587%20ADAM.jpg

Terug
Naar boven