• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ampera GESPOT

Ik kom er de laatste tijd ook regelmatig een stel tegen, o.a. een grijze en een zwarte.

DarkNL, lees jij je pm's nog?

Ik zat net een tijdje achter een Witte , toen ik thuis wegreed. Zag op de kruising dat het een reclameauto was.

Deze gespot in Heerhugowaard:

2q8op5t.jpg

Natuurlijk wel een foto'tje waard king:

Pieter

Tijdje terug een witte gespot tussen Leeuwarden en Drachten, vanmiddag weer een witte gespot op de A7 richting Heerenveen op een aanhanger achter een busje van Siton-Suzenaar.

Primeur? de 1e stukgelopen Ampera gespot? ;)

@henk 400rr wrote:Tijdje terug een witte gespot tussen Leeuwarden en Drachten, vanmiddag weer een witte gespot op de A7 richting Heerenveen op een aanhanger achter een busje van Siton-Suzenaar.

Zal wel niet de eerste zijn. in mijn wijk heeft ook iemend een ampera, op eens stond er een week lang een insignia voor de deur. neem aan dat regulier ondehoud geen week duurt.

Tijdje terug een witte gespot tussen Leeuwarden en Drachten, vanmiddag weer een witte gespot op de A7 richting Heerenveen op een aanhanger achter een busje van Siton-Suzenaar.

@henk 400rr wrote:Tijdje terug een witte gespot tussen Leeuwarden en Drachten, vanmiddag weer een witte gespot op de A7 richting Heerenveen op een aanhanger achter een busje van Siton-Suzenaar.

Zal wel niet de eerste zijn. in mijn wijk heeft ook iemend een ampera, op eens stond er een week lang een insignia voor de deur. neem aan dat regulier ondehoud geen week duurt.

Terug
Naar boven