• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

OPEL ANTARA PIMPEN

Vond de antara toch al een mooie auto om te zien maar vond hem wat kaaltjes dus werk aan de winkel.

Zo kochten we de Antara:

antara1.jpg

na er wat geld tegen aan gegooid te hebben is dit het resultaat: 20" velgen, 3 cm verlaagd, dorpel in kleur gespoten, getinte ramen, chroom hand grepen, spatlappen en nog wat kleine dingen. Volgens mij goed geslaagd krijg veel reacties op de weg in iedergeval.

antara2.jpg

groeten Dennis

Erg smaakvol gedaan moet ik zeggen. Stop alleen alsjeblieft een paar grotere remmen in die wielen want het huidige aanzicht is gewoon armoe met zulke grote velgen :cry

Erg dik geworden.

Zou idd wel kijken voor grotere remschijven. (gaan dan ook wel langer mee dus maakt niet zoveel uit kwa kosten)

En ik zou er iets hogere banden opleggen, van dat hele platte hoeft van mij ook weer niet.

Terug
Naar boven