Ascona-driver
Lid
Hier mijn ascona a project.
heeft 20tal jaar in droge schuur gestaan.
is origineel een 1200, van het jaar 1974.
bedoeling is complete restauratie.
te vervangen.
front
R&L wielkas achter
beide zijschermen
onderplaat achterzijde
en hier en daar roest verwijderen en plaatjes inlassen.
motor word vervangen,maar door welke is nog niet bekend.
indien me iemand kan helpen welke motor ik het best zou nemen is erg welkom.
had gedacht aan een 2.0L van uit een manta. is een aanrader van iemand van hier op het forum.
bedoeling is niet om er rally of dergelijke mee te gaan rijden,maar gewoon als oldi te keuren en met rond te toeren.
omwille een 1200 motorke maar weinig inhoud kwa rijvlak zou ik dus optreden voor een andere motor te monteren.
aangezien dit mijn eerste opel is,is elke mening van motorisch,pong en ophaning gedeelte zeer welkom.
hierenkele foto's van mijn ascona.

zelf stukske gemaakt
hier een voorbeeld foto van goe ik de ascona zou willen,kwa uitterlijk dan toch :wub:
mvg kevin.
heeft 20tal jaar in droge schuur gestaan.
is origineel een 1200, van het jaar 1974.
bedoeling is complete restauratie.
te vervangen.
front
R&L wielkas achter
beide zijschermen
onderplaat achterzijde
en hier en daar roest verwijderen en plaatjes inlassen.
motor word vervangen,maar door welke is nog niet bekend.
indien me iemand kan helpen welke motor ik het best zou nemen is erg welkom.
had gedacht aan een 2.0L van uit een manta. is een aanrader van iemand van hier op het forum.
bedoeling is niet om er rally of dergelijke mee te gaan rijden,maar gewoon als oldi te keuren en met rond te toeren.
omwille een 1200 motorke maar weinig inhoud kwa rijvlak zou ik dus optreden voor een andere motor te monteren.
aangezien dit mijn eerste opel is,is elke mening van motorisch,pong en ophaning gedeelte zeer welkom.
hierenkele foto's van mijn ascona.

zelf stukske gemaakt
hier een voorbeeld foto van goe ik de ascona zou willen,kwa uitterlijk dan toch :wub:
mvg kevin.