• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

vanmiddag rond half 5 op de n11 bij alphen a/d rijn een gifgroene ascona B?????

ik reed in mijn kadett cabrio aan de andere kant...

iemand van hier

Vandaag deze groene gespot op de ring in Sneek.

Niet zo'n goeie foto maar wel een herkenbare Ascona denk ik... :wors

Afb341.jpg

En deze staat in Dronten.

Afb326.jpg

Ga ik net even buiten roken, bij kantoor.

Komt er een oldie aanrijden.

32-78-UG

Datum eerste toelating 26-05-1972

Datum aanvang laatste tenaamstelling 28-12-1992

Datum eerste afgifte Nederland 26-05-1972

Automaat op gas:cool:

De eigenaar vertelde mij dat hij alleen motorisch veel onderhoud pleegde, het uiterlijk is niet moeders mooiste, en hij hoopt dat de auto bij een eventuele verkoop naar een liefhebber gaat die de ascona weer mooi maakt.

en in 37 jaar 132.xxx gelopen:o

vanmiddag hier in de straat een goudkleurige b ascona met donkere stalen velgjes, stond m wel goed,

enkel jammer van de b manta voorbumpert

vanavond bij de shell kooimeer alkmaar een lichtblauwe 2 deurs B ascona, zat een blonde mevrouw in die de banden ging oppompen:thumbup

jep, dat was ik. zat te wachten tot die (irritant langzame) meneer voor me eens klaar was.

jij had me de vorige keer (Lees: een halfjaar terug) ook al eens gespot tussen bakkum en egmond binnen. bakkie van jouw ziet er goed uit!

ik dacht al dat jij het was, ja en die vent in die agila schoot niet echt op:hmmz

ag als ik voorbij rijdt lijkt het nog wat:jerry

je had toch ook nog een blitz en dergelijke?

Gister op de A2 bij vinkeveen richting Utrecht een licht blauwe Ascona met sport voor spoiler

Zeg er vanaf de andere kant gezien mooi uit

@ voederbiet:

jep, de blitz was van het weekend te spotten in Grote Keeten (bij Callantsoog), en uiteraard op de heen en terugweg :) en staat nu weer in Egmond a/d Hoef.

de c-kadett staat nog te genieten van zn rust in de garage, tot het blok verwisseld gaat worden, en de E Rekord is net een paar weken de deur uit.

hoe bedoel je opel gek king:

bijne dagelijks rond een uur of 06:15 een blauwe b ascona bij de carpool plaats in gilze bij eht tankstation.16s ziet er netjes uit,heb foto emt kenteken maar moek even zoeken,zie hem of staan of rijden daar.

Terug
Naar boven