• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

Originally posted by McKaamos

Vandaag bij de Orchideeenhoeve in Luttelgeest : Oranje Ascona 2.0 met O.Z. Racing velgen. Had wat roest, o.a. waar het slot in de achterklep hoort te zitten.

Iemand van hier?

heb deze er regelmatig zien staan

vast een bloemen liefhebber/ster:jerry

zelfde ascona vanmorgen weer zien staan op de deel in emmloord

zal vast omgeving emmeloord wonen denk ik

z

vanmiddag rond 18.00 uur een lichtblauwe Ascona B zonder bumpers gespot in Nijkerk, reed langs De Dolle Jonker richting centrum.

rond 5 uur a ascona uit colijn bij de zeelandhallen in de buurt goes dus had aardig het gas diep zitten

half uurtje later bij bergen op zoom komt zwarte b ascona de snelweg op paar autos voor me en ging richting halsteren/lepelstraate die kant op volgens mij lag z.n groep a nogal laag was volgens mij een sport kon niet goed zien ivm drukte maar heb daar vaker een zwarte sport gezien

origineel gepost door mantadevil

Originally posted by McKaamos

Vandaag bij de Orchideeenhoeve in Luttelgeest : Oranje Ascona 2.0 met O.Z. Racing velgen. Had wat roest, o.a. waar het slot in de achterklep hoort te zitten.

Iemand van hier?

heb deze er regelmatig zien staan

vast een bloemen liefhebber/ster:jerry

Nou, dan denk ik eerder een medewerker in de kassen ;) Liefhebber of niet, ik gok dat de persoon in kwestie in ieder geval in de bloemmetjes business zit. Of anders een van de catering medewerkers, maar die zagen er wat mij betreft iets te hip/netjes uit om een stoere Ascona te rijden ;)

origineel gepost door manta19sr

rond 5 uur a ascona uit colijn bij de zeelandhallen in de buurt goes dus had aardig het gas diep zitten

half uurtje later bij bergen op zoom komt zwarte b ascona de snelweg op paar autos voor me en ging richting halsteren/lepelstraate die kant op volgens mij lag z.n groep a nogal laag was volgens mij een sport kon niet goed zien ivm drukte maar heb daar vaker een zwarte sport gezien

zwarte ascona komt uit poortvliet , ligt een zescilinder in als ik het goed hebt eigenaar werkt in bergen op zoom bij de opeldealer

zondag (gisteren 14-03) gespot bij lelystad op de snelweg grijze b ascona 2 deurs savonds rond uurtje of 7 kwart over 7

een rode ascona b by almelo

vanmorgen rond 9 uur

iets met hj-97-?

volgens mij iemand van t forum

maar kan er niet opkomen

gister in zwanenburg een groene 2 deurs B Ascona,gewoon helemaal origineel,velgen met zwarte naafdopjes.

ziet er nog redelijk goed uit,rijdt hier wel vaker in de buurt.kenteken met een U in het midden.

origineel gepost door asci 2000

een rode ascona b by almelo

vanmorgen rond 9 uur

iets met hj-97-?

volgens mij iemand van t forum

maar kan er niet opkomen

misschien van rik ophuis, maar ik weet niet of die alweer rijdt.

hij woont bij oldenzaal over de grens volgens mij.

kan ook de auto zijn van leo uit westerhaar, die doet veel met c kadettjes, maar heeft een b ascona voor de handel staan.

laatst eens langs geweest maar niet gekocht.

Vandaag in Eindhoven bij het PSV stadion rond half 1

Oranje B ascona zwarte streep over de zijkant en een turbo

iemand van hier

het was een erg gave bak

vanmorgen rond 6:50 op de vogelaar in honselersdijk

blauwe 4 deurs b ascona .

reed er een auto achter in een d kadett station beige.

iemand van hier

toestrax rond 18.00 uur in amstenrade een grijze c ascona H&T cabrio met de linker zij kant achter in plamuur

wel leuk dinggetje

Terug
Naar boven