• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

@ black magic

Zorg er nog wel goed voor hoor... Rijd nog steeds goed.

@ js400 is mijn dagelijkse auto, word elke dag gebruikt .. Rijd jij dan in de omega die ik welles zie staan ofniet?

[rquote=1816735&tid=68043&author=js 400]origineel gepost door Black Magic

ziet er nog steeds goed uit

blij dat hij nog niet vertrapt is

nee hij rijd ook niet veel.hij staat bij mijn schoonouder op de hoek,echt toeval hoor:D[/rquote]

daar ben ik blij om tim

en hij bevalt je nog steeds

heb er zelf jaren plezier aan gehad

ook met de kou van afgelopen weken was het altijd starten lopen

[rquote=1854121&tid=68043&author=Tim19]@ black magic

Zorg er nog wel goed voor hoor... Rijd nog steeds goed.

@ js400 is mijn dagelijkse auto, word elke dag gebruikt .. Rijd jij dan in de omega die ik welles zie staan ofniet?

[rquote=1816735&tid=68043&author=js 400]origineel gepost door Black Magic

ziet er nog steeds goed uit

blij dat hij nog niet vertrapt is

nee hij rijd ook niet veel.hij staat bij mijn schoonouder op de hoek,echt toeval hoor:D[/rquote][/rquote]

Zojuist (ongeveer 17.30uur) een witte C Ascona door de veldstraat in Baarlo. Zat zelf in de Rekord

soow dat ziet er uit

vindt het persoonlijk echt heel erg lelijk dus voor mij waarde van een paar tientjes ;)

bruine b ascona met een mountainebike achterop op de snelweg bij meppel. Reed met de focus en kar met een kreidler achterop:D

[rquote=1861148&tid=68043&author=asci 2000]vanmiddag witte ascona 400 zonder stickers :wub

reed richting bergen op zoom 12.30 uur

volgens mij raymond

[/rquote]

YEP ! was ik deed nog ff een ritje dordrecht / bergen op zoom en dan heb ik hem daarna pas gewassen en de "brede " wielen er ondergezet s,avonds nog naar maarssen geweest naar de mantaclub

[rquote=1861499&tid=68043&author=mantaray][rquote=1861148&tid=68043&author=asci 2000]vanmiddag witte ascona 400 zonder stickers :wub

reed richting bergen op zoom 12.30 uur

volgens mij raymond

[/rquote]

YEP ! was ik deed nog ff een ritje dordrecht / bergen op zoom en dan heb ik hem daarna pas gewassen en de "brede " wielen er ondergezet s,avonds nog naar maarssen geweest naar de mantaclub [/rquote]

jaaa daar heb ik m nog zien staan:wub:wub echt een vet ding!!:wors

zaterdag ochtend (5 - 02- 11) een bruine b ascona, in mierlo op de weg van helmond naar geldrop..

hebben nog ff gezwaaid bij een van de rotondes.

vrijdag in nijverdal een bruine b ascona gespot met aanhanger, en tussen nijverdal en rijssen stond een blauwe b ascona met witte velgen

Gespot: Heb de mijne(groen) er even langs gezet. Omgeving panningen

12022011860-1.jpg

Sjupke`

Vandaag vlak voor 18.00 op de N202 van IJmuiden naar Amsterdam een witte Ascona C hatchback met gele koplampen en verlaagd. Klonk ook wel stevig...

Ik reed in tegengestelde richting in mijn grijze Ascona C hatchback.

Groeten, MArk

[rquote=1858922&tid=68043&author=McLambo]Gespot op MP http://link.marktplaats.nl/419046822

Een kenner weet de waarde! :o

Toevallig heb ik ooit eens een pagina gezien op internet, over hoe deze wagen in elkaar 'geknutseld' is: :hmmz[/rquote]

Gevonden, beste man had de link zelf in zijn advertentie gezet:

check vooral de foto's even :-)

[rquote=1868689&tid=68043&author=Small Sexy]Gespot: Heb de mijne(groen) er even langs gezet. Omgeving panningen

12022011860-1.jpg

Sjupke`[/rquote]

Dea stong net auch in Kepel biej Heuts

heij genne tied um te vroage van weam der waas jammer gennog

Vanmiddag bij het naar huis gaan op de N286 richting Tholen een C Ascona gezien. Deze had een vrij nieuw kenteken dus waarschijnlijk Duitse import.

Terug
Naar boven