• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

Zag vanmiddag een 400 rijden op de moerdijkbrug richting r'dam.

Kon geen kenteken lezen dus vraag me af of het een echte was, hij was wit zonder stickers...

:o

vandaag in friesland... uhm.. oudehaske ( als het ik goed heb zo)

rond de klok van 3

in elkgeval vlak bij joure, op de Jousterweg een ascona B

groen van kleur.. hoge snelheid, en een beste bult lawaai :thumbup

Vandaag 16 juni omgeving HARDENBERG was bij de rally aan het kijken haalden we een autoambulance in en wat stond er op?

RALLYVECHTDALHARDENBERG099.jpg

RALLYVECHTDALHARDENBERG101.jpg

Stond op de koffer bak 1.3 :hmmz

Blauwe B ascona 4 deurs gespot in Lemelerveld langs de grote weg bij restaurant de lantaarn, op Dinsdag 19-6-07 rond 9 uur s morgens 83-JM-0.

Origineel gepost door Putteboeruh

Vandaag, om nog.16.30 op A73 bij Venray. Ascona 400 (smalle versie) :)kenteken begon met 24

dacht ik.

ja dat was ik vanuit sevenum naar huis kadett c nederland

op www.jbfopelteam.nl staan de foto s onder auto s:thumbup

Origineel gepost door mantaron

Vandaag 16 juni omgeving HARDENBERG was bij de rally aan het kijken haalden we een autoambulance in en wat stond er op?

Stond op de koffer bak 1.3 :hmmz

Klopt, was en 1.3 met een dunne as en 4-bak en lichtelijk verrot.

Hij stond s'morgens op het service terrein.

Origineel gepost door marco400

Vandaag, om nog.16.30 op A73 bij Venray. Ascona 400 (smalle versie) :)kenteken begon met 24

dacht ik.

ja dat was ik vanuit sevenum naar huis kadett c nederland

op www.jbfopelteam.nl staan de foto s onder auto s:thumbup

Ok ziet er zeer goed uit!:wors Op de site heb ik wel eens gekeken staan zeker leuke projectjes op!:thumbup

gisteravond rond 8uur in reusel 2 ascona's b achtermekaar, de eerste geloof ik met gsi velgen. mooie wagens :P

In Haalderen(achter Nijmegen) heb ik een paar keer een hele nette B Ascona gespot.

Het is een blauwe 2.0 SR met bruin getinte ramen en zilverkleurige honingraad velgen, ik denk RIAL velgen oid.

Er zitten zwarte kuipstoelen in.

Het is een hele strakke B!

:thumbup

Iemand van hier?

Bij de exotic green rally in Roosendaal, vandaag een grijze ascona 400 (replica) driftend door de bocht zien gaan :thumbup

Wie o wie is dat...

Misschien iemand hier van het forum?

Die grijze Ascona die meedoet aan de rally is van Harry Meijers. Het is wat je al zei een replica, ligt een tweeliter blok in. Doet wel vaker mee aan de rally.

Die grijze Ascona die meedoet aan de rally is van Harry Meijers. Het is wat je al zei een replica, ligt een tweeliter blok in. Doet wel vaker mee aan de rally.

Iets meer als een 2 liter ;)

oke ik dacht dat er nog gewoon een tweeliter blok in lag, ik heb wel eens foto's gezien van de opbouw van de auto waar er dacht ik nog gewoon een 2 liter in lag, maar dat is alweer 2,3 jaar terug dus dan zal het wel veranderd zijn.

Origineel gepost door Ghanz

:o

vandaag in friesland... uhm.. oudehaske ( als het ik goed heb zo)

rond de klok van 3

in elkgeval vlak bij joure, op de Jousterweg een ascona B

groen van kleur.. hoge snelheid, en een beste bult lawaai :thumbup

heb ik vanmiddag ook gezien in oudehaske met een raamjalouzie volgens mij zat er een groep a onder:thumbup

Vandaag blauwe ascona c gespot.

Had op de moterkap zo'n bult staan.Kan er nie direct een foto van vinden op google.

Weet iemand of dit een speciaal model is .

daarnet in poperinge op de markt een groene b gezien met zwarte spoilerstrip achterop.

zag em onlangs ook al samen met een andere bekende groene ascona bij de bowling in poperinge (zondag laatste denk ik)

Terug
Naar boven