• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

Nee, ik was met m'n eigen auto gekomen samen met m'n vrouw, met die (eigen) auto hebben we wel de verkenning gedaan.

Die auto reed ook in de stoet achter het C-kadettje met de roze bovenkant. Rene was met deze ascona gekomen en ook weer terug gereden samen met z'n zoon.

We hebben samen de cursus en examens gedaan en ik mocht ook in deze auto rijden waarvan akte :thumbup

Maar geloof me, ik moest ook nooit wat hebben van 2.0 16V's in zo'n type auto maar deze rijd echt goed, qua geluid valt het ook niet tegen.

origineel gepost door Manta 24V

Vanmiddag op de A35 ter hoogte van Jan Boomkamp (staat altyd zo mooi uitgesnoeid in de heg daar) aan de andere kant van de snelweg (volgens mij ging ie de snelweg af) een Zwarte B ascona SPORT. :thumbup

Bij Enschede dacht ik zo ongeveer

Ik reed dus aan de Jan Boomkampkant met een witte a ascona.

Als het bij Hengelo was om ongeveer een uurtje of vier, was ik dat, maarre sorry; heb jou niet gezien

Zie trouwens vrij regelmatig tussen Groenlo en Lichtenvoorde een rode Ascona B met blauw nummerbord en met NX in het midden. Vind het wel jammer dat ie nooit terugzwaait...

gespot op de a2 richting den bosch terhoogte van de mac donalds rosmalen een groene b ascona op een gele autotransporter.

alleen zag hij er niet best uit want het dak lag gelijk met de deuren, misschien iets vreemds mee gebeurt.

Gespot : Makko en Robbie samen bij de rally in Emmeloord

Ik zwaaide maar van uit een Blauwe golf 2 :p , dacht even dat ik zelf met mn ascona reed ;)

Ps staat trouwens mooi die witte GT wielen , moet ze nou ook maar eens weg brengen :cool

rally.jpg

deze heb ik gister ook gespot:)

:thumbup:thumbup

deze heb ik weer gespot vrijdagavond op de aanhanger richting apeldoorn a1

Wij zijn inderdaad ff bij de Rally geweest maar alleen in Kampen.

We stonden op de brug waar ze over de dijk scheurden. :thumbup

ik zag ongeveer 1.5 uur geleden op de n302 t.h.v. Speuld een rode B op een aanhanger:thumbup

een vivaro ervoor:thumbup

Terug
Naar boven