• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

Vandaag een witte ascona-b met 400i uitbouw zien rijden op de a16 moerdijk brug richting Dordrecht om 20:00 uur zag er goed uit, hij reed wel erg rustig ik zoefde voorbij op de linkerbaan .(groene omega b2/c 2.6 v6) iemand van hier?

origineel gepost door cliffvxr

Vandaag een witte ascona-b met 400i uitbouw zien rijden op de a16 moerdijk brug richting Dordrecht om 20:00 uur zag er goed uit, hij reed wel erg rustig ik zoefde voorbij op de linkerbaan .(groene omega b2/c 2.6 v6) iemand van hier?

jaaaaaaaa was ikke ging mijn dochter naar huis brengen zat lekker te kwebbel zal zo rond de 100 km/h gereden hebben

jouw omega niet ( bewust) gezien

vanmorgen op de weg van valkenswaard naar de grens belgie ter hoogte van tankstation

een ascona b geel of oranje (t was nog donker om half 8)

origineel gepost door mantaray

jaaaaaaaa was ikke ging mijn dochter naar huis brengen zat lekker te kwebbel zal zo rond de 100 km/h gereden hebben

Viel mee cc stond op 140 was ff op visite in Roosendaal was op weg naar home-base @Leiden

origineel gepost door mantaray

Viel mee cc stond op 140 was ff op visite in Roosendaal was op weg naar home-base @Leiden

oke dan , ik was met een ritje bergen op zoom - dordrecht VV bezig

Er staat sinds een week een ascona smurf blauw met kenteken DN-88-Pj bij me voor de deur in alphen nb iemand enig idee van wie dit voortuig is? Niet iemand die zijn auto kwijt is? Gejat of gestolen ofzo?

Hier in de straat dachten ze al dat hij van mij was maar dat is niet zo.

groeten j.kools

origineel gepost door johny kools

Er staat sinds een week een ascona smurf blauw met kenteken DN-88-Pj bij me voor de deur in alphen nb iemand enig idee van wie dit voortuig is? Niet iemand die zijn auto kwijt is? Gejat of gestolen ofzo?

Hier in de straat dachten ze al dat hij van mij was maar dat is niet zo.

groeten j.kools

staat bij de rdw niet geregistreert als gestolen en is gewoon verzekerd.

zal wel van iemand zijn

en als die toch voor je deur staat...:kewlpics maak even een foto

owja..op kenteken is die ROOD:jerry

gr.paul

Terug
Naar boven