• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

Vanmiddag in Geldrop (rond14:15) komend vanaf de snelweg of Heeze een bruine 4drs B-Ascona met ATS-cupvelgen.:thumbup

Zat een vrouw achter het stuur en kinderen achterin volgens mij

Gisterochtend rond 09:50 op de N266 ter hoogte van Someren, een zwarte B-Ascona.

Ik reed 'm met m'n D-Kadett tegemoet.

@sik wrote:@manta-senator wrote:wie weet waar mn 1e oude liefde is? ascona b. dj-86-tl. ben benieuwd

Een rode met een 2.2 toevallig ;)

JAH... JAH... weet jij waar ie is , sik? wel toevallig. die 5-bak die je 2 jr terug van me heb gekocht die komt daar onder vandaan. die ascona was mn 1e liefde. voorheen was het een 1.9 met net een ton op de teller. kocht em toen in 1997 voor 250 gulden. gerestaureerd etc... ben trouwens weer terug naar mn oude liefde. heb inmiddels weer een asci b voor de deur staan. weer met 2.2 :agent

Het kenteken staat als "geldig" vermeld, enkel is de apk verlopen sinds 12-2005.

En sinds 8-2006 bij de huidige eigenaar, dus zal waarschijnlijk ergens op stal staan.

http://www.vwe.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

die staat hier in de skuur, vandaag nog ff buiten geweest

04022012115.jpg

04022012114.jpg

sinds vandaag ook weer een sport in de skuur ;)

daar was ik ook al achter. of ie dan gesloopt is met behoud van papieren (gebeurd ook nog wel eens). of weer in ere hersteld wordt... laten we hopen op het laatste...

@sik wrote:die staat hier in de skuur, vandaag nog ff buiten geweest

04022012115.jpg

04022012114.jpg

dat meen je niet. is dat mn ouwe vertrouwde asci'tje? vrrdomme zeg. wat is daar mee gebeurd... :cry .

heb hier nog een fotoreportage van de restauratie en tuning liggen. ligt me 2.2 er ook nog in? was een slechte 2.2 met webers, heb ik toen laten reviseren en tunen bij c.s.p. autosport voor toendertijd 6500 gulden. hoe lang heb je em al? wat ga je er mee doen? wat zijn de plannen? hoe is de toestand?.........

wat heb ik dat ding gemist zeg. heb em toendertijd verkocht aan een maat van me. hij verkocht m aan een handelaartje in langbroek. die heeft m half gestript en zonder ramen in de regen laten staan. wat een :fy1 was die gozer zeg. die auto was gewoon kanonnetje hard toen ik em weg deed. ik moet em weer een keertje zien......

en asci sport er bij? kicke.... fototje? restauratieobject of donortje?

hoor wel van je, sik. hoest trouwens met je drifter? loopt nog lekker dwars?

@asconahobbyist wrote:hey manta-senator ,post ns wat pics hoe ie was toen jij m had. Begin nou toch wel benieuwd te worden.

Heb hier wel ergens foto's liggen, maar niet op een computer of zo. En dan ook nog eens: moet ik ze eerst weer op photobucket of so zetten. Geen tijd en geen zin in al dat poeha. Vind het af en toe al erg zat als ik druk ben met foto's zetten op het foirum blitzdrivers.com

Vanmiddag in Geldrop (rond14:15) komend vanaf de snelweg of Heeze een bruine 4drs B-Ascona met ATS-cupvelgen.:thumbup

Zat een vrouw achter het stuur en kinderen achterin volgens mij

Hij is van een kennis van me, gaat eerdaags in de restauratie.

sport wordt ook gerestaureerd, wordt heel origineel :thumb

@sik wrote:@manta-senator wrote:wie weet waar mn 1e oude liefde is? ascona b. dj-86-tl. ben benieuwd

Een rode met een 2.2 toevallig ;)

JAH... JAH... weet jij waar ie is , sik? wel toevallig. die 5-bak die je 2 jr terug van me heb gekocht die komt daar onder vandaan. die ascona was mn 1e liefde. voorheen was het een 1.9 met net een ton op de teller. kocht em toen in 1997 voor 250 gulden. gerestaureerd etc... ben trouwens weer terug naar mn oude liefde. heb inmiddels weer een asci b voor de deur staan. weer met 2.2 :agent

die staat hier in de skuur, vandaag nog ff buiten geweest

04022012115.jpg

04022012114.jpg

Terug
Naar boven