• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

Daarstraks even met een verlaagde C ascona overgereden.

Kwam hem tegen op de A73 thv tankstation de Wuust, reed net als mij richting Venlo.

Had oa een opelforum sticker op zijn achterruit en een berg stickerdump stickers..

Bekende van hier?

Reed zelf met de daily mk3..

gister avond bij de hessenweg net voorbij dalfsen bij een boerderij op het erf , een rode 2 deurs b ascona met tuinhek op de achterruit en ats cup velgen eronder !

Gisteren op de a28 richting Amersfoort een oranje B ascona met witte motorkap en hella's op de neus zo te zien ,zat volgens mij iemand achter stuur met een petje op ,reed zelf vanaf de andere kant richting Harderwijk.

Kwam afgelopen Zondag op de a28 een oranje B ascona tegen met witte motorkap en Hella's op de neus .reed vanaf harderwijk richting Amersfoort ,ik reed tegenover gestelde richting op .

iemand van hier toevallig

@mantadevil wrote:Kwam afgelopen Zondag op de a28 een oranje B ascona tegen met witte motorkap en Hella's op de neus .reed vanaf harderwijk richting Amersfoort ,ik reed tegenover gestelde richting op .

iemand van hier toevallig

Klopt, was ik met mijn broer. :thumbup

@mantadevil wrote:viel wel op een oranje auto met witte kap :thumb

Zeker... :agent

Kap wordt weer oranje (carwrap)

SR striping zijkant, bijna klaar. erg mooi.

Lampen blijven!

Update komt tzt bij Show Ascona topic

Terug
Naar boven