• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

Afgelopen vrijdag een beetje met een Ascona zitten sporten.

richting Zoetermeer

F67594F7_zpsd9d7f817.jpg

Groen achtig, us lights en achterkant was niet geheel in kleur.

Gisteravond in nijkerk om 18:30 bij winkel centrum Paasbos een groene b ascona 4 deurs .2.0s automaat op lpg.

Eigenaar kon mijn straat niet vinden ,dus daar maar afgesproken om wat onderdelen af te geven :jerry

@black_astra wrote:

In de avond in Zevenhuizen (Gn)

Deze vandaag ook gespot, woont een stukkie verderop.

Nette ding, die gele kadett cabrio komt daar ook wel.

Stond vandaar op hetzelfde terrein een supervette Manta TE2800 groen/zwart.

@DMLB ceo wrote:Afgelopen vrijdag een beetje met een Ascona zitten sporten.

richting Zoetermeer

F67594F7_zpsd9d7f817.jpg

Groen achtig, us lights en achterkant was niet geheel in kleur.

Das mijn C2, rijdt mijn Zwagert mee:

Willem

Tussen Dalen en Emmen (n34) op parkeerplek: geel met zwarte ascona vanmiddag. Auto had nog wat plekjes die afgemaakt moesten worden.

Vandaag gespot in Athene - Griekenland:

Race Ascona, c20XE met dry-sump, enorme alu-koeler, 4-link achterwielophanging met volgens mij dikke Commo-as(?), Getrag265 met CAE schakelmechanisme, Tarox 4-zuiger achterremmen, voor Brembo, side pipe onder bijrijder deur, helemaal zonder dempers (ik had hem graag gehoord). Hier de plaatjes bij het praatje...

Nou dan doen ze in ieder geval leuke dingen met onze centen daar!! [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]

Dooie vliegjes op de zijruit....

:thumb weer een Ascona om mee te racen. Ditmaal op het Griekse eiland Paros:

Wederom met een c20XE, Volvo 4-zuiger remklauwen en Prelude remschijven aan de voorkant. Weer een bikkelhard ding.

Zozo, strak die B-tjes. Maar ben zelf van de C-tjes, dus bij deze.

Gespot Maandag 2 september op de A50 thv Vaassen, lichte kleur, 2 grote ronde schijnwerpers op de grille, 4 deurs sedan.

Gespot op Vrijdag 13 september in Nederweert, een zwarte 4 deurs sedan 1.8S met wat roest op de bekende plaatsen.

En ook nog een lichtblauwe 4 deurs sedan met n voorscherm in n andere kleur en stak nog een dikke duim op :thumb

Zelf uiteraard ook in mn waggie :thumb

Terug
Naar boven