• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Ascona GESPOT

Vanmiddag om 15:38 zag ik een zilvere Ascona C1 SR 5 deurs rijden!! Erg mooi en origineel zo te zien. Het kenteken begon met JH.

Hij kwam me tegemoet rijden op de A50 bij Uden.

Deze Ascona afgelopen week gespot bij Autodemontage-/autobedrijf 'Keijzer' in Helmond.

Misschien dat iemand hier deze Ascona van een gewisse dood wil/kan redden?

Vanmorgen ascona c sedan donker groen had onder een bruine plek bij het linker voorscherm kosmoslaan tijd 11:52 uur.

En op de kruising pisanostraat/europalaan een ascona c brons kenteken begint met ND-30

$_85.JPG

Staat op marktplaats velgen zijn te koop....

Ik spotte van de week en gisteren weer.

Een beige/bruine B ascona, een wat oudere man er in, helemaal standaard.

Hij stak mooi zijn hand op, naar zijn mede-opelrijder :thumb

Verwacht niet dat hij hier zit, maar je weet het niet, er zijn een boel lezers hier :D

Vandaag werd mijn aandacht getrokken door een witte Ascona B in Neede. Toch vond ik e.e.a. niet kloppen toen ik er langs reed.

Foto550-UAOHMNYX.jpg

Bij nadere inspectie, bleek het een Ascona B Coupé te zijn ;)

Foto550-JWFSODTB.jpg

Foto550-O7DSKD7I.jpg

De bolide staat geregistreerd als een rode Manta uit 1977, dus wat is het nu eigenlijk :wtf

@nova1.6 wrote:Vandaag in Waalwijk een zandkleurige B 2 drs in zeer nette staat.

Een bekende idd 1.6S, staat helaas altijd buiten, heeft in de 4 jaar al wat schade opgelopen en wat roestplekjes.

En om een of andere reden zijn onlangs de achterlichten rechts en links omgewisseld. Zitten nu op zijn kop.

@Kadett1.2 wrote:@nova1.6 wrote:Vandaag in Waalwijk een zandkleurige B 2 drs in zeer nette staat.

Een bekende idd 1.6S, staat helaas altijd buiten, heeft in de 4 jaar al wat schade opgelopen en wat roestplekjes.

En om een of andere reden zijn onlangs de achterlichten rechts en links omgewisseld. Zitten nu op zijn kop.

Oh ja zo goed heb ik niet gekeken...

Terug
Naar boven