• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel ascona sport

Volgens RDW wel en ook nog met APK

Voertuig

Kenteken GY-26-PS

Voertuigsoort personenauto

Merk OPEL

Handelsbenaming ASCONA 2.0E

Brandstof Benzine

Vervaldatum APK 10-05-2011

Datum aanvang tenaamstelling 09-04-2009

Zag een foto van mijn oude ascona sport op het internet de gy-26-ps was benieuwd wie de sport nu in zijn bezit had . Vind het nog steeds 1 van de mooiste auto s die er is .Toen hij nog in mijn bezit was lag er een 2.4 liter moter in .

Volgens RDW wel en ook nog met APK

Voertuig

Kenteken GY-26-PS

Voertuigsoort personenauto

Merk OPEL

Handelsbenaming ASCONA 2.0E

Brandstof Benzine

Vervaldatum APK 10-05-2011

Datum aanvang tenaamstelling 09-04-2009

wat ik weet van de gy 26 ps

voor zover ik weet komt de auto uit holwerd waars de 2.4 ook ingebouwd is.

de auto is toen verkocht aan mijn buurman, die heeft de auto x jaar gehad. de auto is toen van zijn erf gestolen(volgens mij was dat 2004 of 2005) en gebruikt voor een joyride. de auto is toen teruggevonden met schade. vervolgens heeft de auto zo'n 1,5 jaar stilgestaan.

de auto is toen zonder motor verkocht naar iemand uit sondel(frl), die hebben er toen een 2.0 16v ingebouwd.

hierna heeft @corres em gekocht zonder motor, die heeft er weer een motor ingezet en een apk erop.

waar de auto toen heen is gegaan weet ik niet, ik meende soest oid???

heb je trouwens ook nog foto's??

gr Tiedo

ascona-1.jpg

Afb070.jpg

Afb069.jpg

Zag een foto van mijn oude ascona sport op het internet de gy-26-ps was benieuwd wie de sport nu in zijn bezit had . Vind het nog steeds 1 van de mooiste auto s die er is .Toen hij nog in mijn bezit was lag er een 2.4 liter moter in .

wat ik weet van de gy 26 ps

voor zover ik weet komt de auto uit holwerd waars de 2.4 ook ingebouwd is.

de auto is toen verkocht aan mijn buurman, die heeft de auto x jaar gehad. de auto is toen van zijn erf gestolen(volgens mij was dat 2004 of 2005) en gebruikt voor een joyride. de auto is toen teruggevonden met schade. vervolgens heeft de auto zo'n 1,5 jaar stilgestaan.

de auto is toen zonder motor verkocht naar iemand uit sondel(frl), die hebben er toen een 2.0 16v ingebouwd.

hierna heeft @corres em gekocht zonder motor, die heeft er weer een motor ingezet en een apk erop.

waar de auto toen heen is gegaan weet ik niet, ik meende soest oid???

heb je trouwens ook nog foto's??

gr Tiedo

ascona-1.jpg

Afb070.jpg

Afb069.jpg

he corres,

We zijn een weekendje weg, en hebben hierover gesproken. Dus even op dit forum gekeken, wauw leuk man!

Ja de ascona heb ik nog, en moet nog steeds opgeknapt worden, maar dat gaat niet lang duren nu we dit lezen..

We hebben er wel al orginele stoelen ingezet, dat is mooi geworden, kilometerteller doet het weer.. en zoeken alleen nog een goede oliedruksensor? Ik had je tel. nr. niet meer, dus sorry kon je niet bereiken. Maar het belangrijkste : de ASCONA leeft nog!!

Gr GY-26-ps

he corres,

We zijn een weekendje weg, en hebben hierover gesproken. Dus even op dit forum gekeken, wauw leuk man!

Ja de ascona heb ik nog, en moet nog steeds opgeknapt worden, maar dat gaat niet lang duren nu we dit lezen..

We hebben er wel al orginele stoelen ingezet, dat is mooi geworden, kilometerteller doet het weer.. en zoeken alleen nog een goede oliedruksensor? Ik had je tel. nr. niet meer, dus sorry kon je niet bereiken. Maar het belangrijkste : de ASCONA leeft nog!!

Gr GY-26-ps

ik ken nog wel een klein stukje historie van deze ascona auto kwan niet uit holwerd maar uit hallum TIEDO daarvoor was ie van iemand hier in damwoude en weer daarvoor jarenlang van iemand uit zwaagwesteinde die werkt bij de vw dealer in dokkum

ik ken nog wel een klein stukje historie van deze ascona auto kwan niet uit holwerd maar uit hallum TIEDO daarvoor was ie van iemand hier in damwoude en weer daarvoor jarenlang van iemand uit zwaagwesteinde die werkt bij de vw dealer in dokkum

wel leuk om zo je oude auto in de gaten te houden en er toch ene heleboel meer over te weten te komen.

ik ben nu bezig met de stamboom van mij manta:D

wel leuk om zo je oude auto in de gaten te houden en er toch ene heleboel meer over te weten te komen.

ik ben nu bezig met de stamboom van mij manta:D

Voor ons is het ook leuk om meer te weten te komen van deze ascona sport.

edenjo staat voor:ed=edwin{eigenaar} en jo=johan{vriend van edwin}.

Of het opknappen dit jaar nog gaat beginnen weten we nog niet zeker, maar als we starten openen we er een topic over.

We gaan de auto eerst nog voorzien van nieuwe veren en schokdempers zodat ie wat hoger komt te staan. Hij is nu 10 cm verlaagd en hij komt dan 6 cm hoger te staan.

Ook moeten er nog wat andere kleine dingen aan gebeuren, zodat alles werkt voor we 'm uit elkaar gaan halen. We houden jullie op de hoogte.

Gr. Jo.

Terug
Naar boven