• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel astra 1.6 16v steeds de zelfde fout codes

ik heb de foto"s van de draadboom waar de breuk zich bevind,je ziet het goed zit nu nog met een kroonsteen,maar straks effe solderen en een krimpkousje erover heen,maar er zijn meer draden die schaden hebben dus even uitpluizen,zie link

http://www.mijnalbum.nl/Album=NRFYPBXN" onclick="window.open(this.href);return false;

ik ben net veder gegaan met meten en zoeken kwam ik achter dat de lapda sonde na de kat geen voeding had,zoek en zoek en ja hoor draad gebroken in de draad boom,dat is weer een probleem minder,ik hou jullie op de hoogte

prachtig toch maar waar in de kabelboom zat het euvel

ik heb ook zo.n soort storing kan altijd even kijkken als ik weet

waar ik moet zoeken gr kees

ik zal morgen een foto maken.het is de draadboom die boven de egr loopt,dan krijg je een aftakking 1tje loopt naar de egr die andere loopt richting onder je relay box waar er twee in zitten,maar net er voor was de draad compleet gebroken,ik maak morgen een foto dat is effe wat duidelijker

Terug
Naar boven